Ja, jeg er i "eksamensbobla"...

Magda Green

Elsker forumet
...for tiden. Som vanlig vanskelig å konsentrere meg og fokusere (har eksamen i 20 stp fag 10.desember. Skoleeksamen i 6 timer + ekstra ammetid [:'(][:'(])

Men må jo prøve å motivere meg litt da!! Tenker ofte på at siden jeg har brukt så mye tid på det til nå, er det bare å gire opp nå på slutten, for selvom barna mine har det bra, så føler jeg selv at jeg blir litt fraværende, og jeg vil IKKE risikere å ta denne eksamen om igjen!

Og ikke bare barna mine, men for min skyld. Det er FANTASTISK motivasjon å tanke at JEG aldri trenger å lese dette faget igjen, om jeg står på nå på slutten.

Så verkende kropp (forkjølelse på tur), trøtte øyne (gutt som ikke ville sove i natt), og rotete hus (jeg kommer aldri til bunns med rydding virker det som.) dere får bare VIKE UNNA for dette SKAL, MÅ OG VIL jeg klare!!!

Kom igjen studenter der ute! Stå på siste tiden. Eksamenstiden kan virkelig være en utfordring, men da blir det DESTO BEDRE når alt er over, og man kan nyte den heeelt vanlige hverdagen!!! *gleder meg*[:)][:)][:D][:D][;)]

Takk kjære Rubensmamma!!

[:)][:)]

Lykke til du også!!

(nå fikk jeg plutselig feber og har ligget rett ut i hele dag da.. kan ikke huske sist jeg følte meg sååå dårlig[:'(], men satser på en bedre dag imorgen. Akkurat nå "går" jeg på paracett[8D])

Lykke til, dette får jeg håpe og tro går supert på tross av litt motgang! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Lykke til, dette får jeg håpe og tro går supert på tross av litt motgang! [:D][:D][:D]

Tusen takk, det håper jeg også! Ble skikkelig dårlig igår, kasta opp i går, og lillemnan våknet hver time i natt. Har foreløpig ikke gjort noe studier, men satser på hvile gjør at det går over fortere. Hjelper vel ikke å stresse, ikke huske noe, og være syk lenger?

Nei, jeg KAN ikke gi meg nå, selvom motivasjonen jeg hadde når jeg skrev første innlegget har fått seg en knekk [:(][:(][;)]

Back
Topp