Ja ja...

milomon

Flørter med forumet
Er 12 uker i dag og skal til jordmor etterpå for å snakke om alle innestengte følelser ift forrige fødsel og den kommende. Skulle ønske jeg kunne glede meg skikkelig over å være gravid sånn som jeg gjorde med førstemann. Er så sliten om dagen siden mini på 8 mnd har vært sjuk i en mnd og gubben pusser opp badet, så foreløpig er ståa null søvn og null dusj! Savner forsåvidt dusjen mest da det er superstress å fly ned dørene hos andre for å få vaska seg skikkelig. Alt må planlegges så fordømt nøye. Haff!! Trengte å spytte ut litt gørr kjente jeg nå. Takk for at du leste:)

Blir uansett bedre, men slitsomt mens d står på!Håper gubben blir snart ferdig og dusjen klar.

Og håpe du får en fin og lettende samtale sjå jordmor. Godt å ha støtteapparatet med seg. Dei e der jo for å hjelpe!

Og sist men ikkje minst : God bedring til Mini!!

men for å se d positive så får du sikkert ett fantasisk nytt bad og da kan du dusje så lenge du vil (iallefall sålenge varmtvannet kommer) og god bedring til mini`n måtte han bli frisk snart:-) Og håper du får en god og fin samtale med jordmor som letter på følelsene dine:-)

Back
Topp