ja ja...........

tuzza

Betatt av forumet
var hos gynologen i dag. fikk en innvendig ul. håpet at jeg var gravid jeg, men det var jeg ikke... men ble ell veldig overassket da legen sier at jeg må løpe hjem til min mann å ha sex i dag ,i morgen og søndag. for jeg har eggløsning.. og han viste meg egget. den var stor og fin.. og jeg som har følt gravid tegn så det holder. hehe ømme pupper. murring i magen. spesielt på høyre side. og der siter egget og modner seg. hehe... så det viser seg at jeg har en laaaaang syklus fra mens til el.... skal ha mens den 24 jan. om 11 dager. ja ja.. så nå venter jeg mannen min hjem fra jobb i kveld. så da skal vi leke litt. [:D] håper vi rekker det før egget klekkes. hehe... det får gå som det vil..

Må koze dere ja! [:D]
Må være skikkelig godt å se egget da...motivasjon for lange tider!!!

Spent på testresultat rundt 24. januar...[;)]

Spennende og kos dere i kveld....

Oi, det var jo gode nyheter selv om det ikke var de nyhetene du hadde forventet eller håpet på....

Så moro lykke til

Det må jammen ha vært spesielt å se egget..... du får nok en fornøyd mann hjem som skal hope i halmen [:D]
Hvordan kommer du til ultralyd for å undersøke sånne ting? Henvisning fra fastlegen din?
Selv var jeg hos legen min for ca 2 mnd siden pga at jeg ikke hadde blitt gravid..... følte han tok meg lite alvorlig og sa jeg bare måtte fortsette prøvingen, dette kan ta opp mot 2 år og lenger[:'(] Sorry, men jeg har ikke lyst til å vente så lenge.... hehehe.
Veninnen min fikk ei datter idag og er kjempe glad på hennes vegne, men jammen vokste sjalusien i meg oxo [&o]

ORIGINAL: Lulla80

Det må jammen ha vært spesielt å se egget..... du får nok en fornøyd mann hjem som skal hope i halmen [:D]
Hvordan kommer du til ultralyd for å undersøke sånne ting? Henvisning fra fastlegen din?
Selv var jeg hos legen min for ca 2 mnd siden pga at jeg ikke hadde blitt gravid..... følte han tok meg lite alvorlig og sa jeg bare måtte fortsette prøvingen, dette kan ta opp mot 2 år og lenger[:'(] Sorry, men jeg har ikke lyst til å vente så lenge.... hehehe.
Veninnen min fikk ei datter idag og er kjempe glad på hennes vegne, men jammen vokste sjalusien i meg oxo [&o]

Du får henvisning fra fastlege ja. Og det skal skje etter 1 års prøving... Jeg har hatt allerede 2 sånne ul som viste egg på den andre, men ikke føste. det er kjempespennende å så...

Jeg gikk først til en lege som absolutt ikke tok meg alvorlig og sendte meg hjem å sa jeg fikk komme tilbake om 2 mnd. Da var jeg snar til å bytte fastlege. Hu tok meg seriøst med en gang og begynte med en hel masse blodprøver og sendte meg videre til gyn... Tok meg til sammen 2 mnd fra jeg hadde vært hos legen første gang hos gyn...

Lykke til med prøvingen!

Så moro at du har sett egget da!!!

Da er det bare å hoppe i bingen!!! Hygg dere masse i helgen...nå skal det lages en spire!

Lykke til! Gleder meg til å se om et par uke!

Klem, M

hmmmmmm. har hoppet og lekt med min mann i natt. hehehehehehehehe[:)] så da er det bare vente å se hva som skjer. og ja det var veldig spesielt å få sett egget mitt. det kunne se ut som om det var en bolle uten foster i.. og mine tegn på el er ømme pupper, smerte i magen. spesielt på høyre side...

*fniiis*

Kathrine

Back
Topp