Ja ja..

Baby4us

Elsker forumet
Var hos jordmor på onsdag, og hun syntes jeg så så elendig ut at hun ville ikke hverken sjekke eller strekke noenting.. Sendte meg til legen i steden, og her sitter jeg da, etter å ha målt crp for annen gang med stigning, og kan velge mellom diagnosen bihulebetennelse eller bronkitt.. Who cares.. Tviler på at det kommer noe baby før jeg er bedre i hvertfall, selv om termin er i morgen. Legen trodde det var ettervirkninger av en liten influensa siden jeg har holdt på i snart 14 dager med hosting og herking.. Jeg ligger bare rett ut og synes synd på meg selv;-) Det hjelper veeeldig... Fader også, tanken på å gå over termin er skremmende og skummel! Jeg synes babyen er mye roligere nå, og jeg liker ikke! Men jeg orker ikke å føde akkurat nå heller... Usj, dette var noe herk. Satser på at det er hurtigvirkende medisin, og at jeg blir bra igjen superfort!!

Du får ha god bedring, og babyen kommer nok ikke før du er frisk skal du se

Du blir nok snart frisk skal du se og at babyen er roligere nå er normalt, h*n har jo ikke så mye plass å lee seg på. Er helt normalt å gå litt over termin, min første kom 11 dager over og var helt fin. Du må prøve å slappe av litt og ikke bekymre deg for mye om alt som skjer med *alle* andre. Og når man er syk selv så er det ikke alt man legger merke til med magen heller. Jeg hadde lungebetennelse for 2,5 mnd siden oh da kan jeg love deg at det ikke var sparkinga/bevegelser jeg kjente mest til. Lykke til, det her går bra :-)

Jeg føler skikkelig med deg! Sender deg en STOR porsjon "bli-frisk- krefter" . Håper du klarer å hvile, drikke masse vann og blir frisk. God bedring :))

Kjente at jeg ble såpass usikker pga manglende spark, at jeg tok en tlf til sykehuset. De var superhyggelige, og det var bare å komme så skulle de ta en sjekk. Lå først med ctg ganske lenge. Fin fosterlyd, men fortsatt lite spark å kjenne, så fikk vi tilbud om ul, noe vi selvsagt takket ja til, og da viser det seg at lille har snudd seg, så han ligger med armer og ben inn mot ryggen min, og vips, ikke så rart at jeg ikke merker når han beveger seg.. På UL ser vi at han "puster" inn fostervann, det lille hjertet slår fint, det er bra med fostervann og det blir nok en gang en røslig baby, forløpig rett rundt 3,9 kg. <3 jeg kjente på at jeg rett og slett ikke orket å gå på en natt hvor jeg var superbekymret for om lille hadde det bra, og nå kan jeg heldigvis sove godt.. gleder meg til han kommer ut, og vi kan dele på ansvaret for ham.. nå er det liksom bare jeg som kan passe på ham, og mine tolkninger av tegn er det eneste vi har å forholde oss til.. det var nydelig med en second opinion i hvertfall! og hvis jeg ble engstelig igjen, så måtte jeg bare komme igjen:-) de var superhyggelige, og klarte å få meg til å føle meg velkommen, og slett ikke hysterisk:-)) rett og slett kjempeglad jeg ringte og vi tok turen!>

Så bra at dere ble tatt så godt imot, og fikk en grundig undersøkelse :)

Nå får du ha god bedring, og slappe godt av så du får krefter til fødselen :)

Og 3, 9 kg baby er ikke stort, det fikk vi og syntes hun er liten for det jeg :)

Så bra at du ringte og fikk litt mer roen, er ikke noe som heter å være hysterisk når man er gravid viktig å følge magefølelsen

Se der ja, alt var bra. Deilig at du fikk det sjekket opp da og husk at ingen her inne har kalt deg hysterisk ;-) Gratulerer med å ha kommet til termindagen, da er det ikke lenge igjen:-)

Å så bra ! Flott at du tok den turen på sykehuset, og at de tok deg på alvor. Er slitsomt å gå å bekymre seg. Godt du har fått sovet bra. Lykke til videre :))

Back
Topp