Ja ja så er det fredag allerede, dagene flyr gitt

Looney

Forumet er livet
VIP
Snuppa sover - bombe[&:]

Jeg tror jeg skal sove straks jeg og for jeg er egentlig dautrøtt

Ja, dagene går i et.... Ha ei fin helg... å sove mens du kan!! :)

da humper jeg avgårde på trening. Basseng idag med bekkengruppe. En behagelig start på helga i varmvann.
Så blir det kafê besøk med ei venninne etterpå.

Endelig fredag[:D]

Formen er på vei opp i dag kjenner jeg, og det er bra[:)]
Ble vekt av at kjæresten kom og kyssa meg på kinnet kl 7 i dag, han hadde vært på nattevakt og skulle hente hunden sin som har sovet her i natt[:)][:)]
Unga er i bhg, og jeg har ikke så mange planer i dag. Skal sikkert møte mamma på kafe senere, så stikker vi og besøker mamma og hele hurven etter bhg og middag[:)] ungene skal nemlig ha sydentur i bhg på onsdag og skulle ha med seg en liten koffert hver, noe jeg ikke har, så må låne. Unga reiser til BF igjenn på søndag, fy så flort en uke går[&:]

Ha en flott dag jenter[:)][:)]

Mini hadde høy feber i går kveld og fikk paracet, våknet igjen i dag  med 39.6.[&o] Litt høyt for å være morgentemperatur synes jeg så siden vi hadde litt planer denne helgen reiser vi til legen for å finne ut hva det er![:)]

Utenom det er det generelt en møkkadag[:(]

God bedring alle syke, og klem til Delia! [:)]

God formiddag! [:)]

Jeg har sovet litt dårlig i natt, burde nok tatt en paracet eller to, var ikke helt i slag. Men stod opp litt over kl 7, lot ungene sove til halv 8, før Tobias ble gjort klar til bhg. Ida måtte jo bli hjemme i dag siden hun hadde feber i går. I dag var tempen på 37,3, jenta er i vanlig form og alt er greit, så da ble hun med meg på trening. Jeg slet meg gjennom Step&styrke, kjente at det kanskje hadde vært mest lurt å være hjemme i dag... Men gjort er gjort, og trent er trent.
Møtte mamma på en sportsbutikk etterpå, hun kjøpte kjempefine jakker til ungene! [:D] Dama i butikken sa de var store i str, og Ida måtte ha str 6 år! Herregud, snart er hun like stor som mora si! [8D]
Jeg og Ida har jentedag i dag, siden lillebror er i bhg. Vi har kjøpt oss hver vår Go' morgen yoghurt, og så sneik vi med oss en liten sjokkis hver, men hysj - det må dere ikke si til Tobias når han kommer hjem! [;)][:D]

I ettermiddag blir det fredagspizza, og ungekos før mora tar tidlig kveld!

Ha en fin dag dere [:D]

Oy Delia d var høyt på morran ... Få en sjekk før helga[;)]

Sitter med farge i håret og fryser..vært på trening og ble svett som pokker.. NÅR skal det vises på vekta da[:@]

Egentlig skulle vi ha barnefri i kveld..skulle gå ut og spise og besøke et vennepar etterpå...(skulle feire 9 år sammen litt på etterskudd)
MEN som vanlig så skar det seg....syke besteforeldre.......igjen..[&o]
Skuffa for vi hadde sett litt frem til å gå ut bare vi..har ikke gjort det på flere år..

Får vaske hus og se om skuffelsen gir seg.. tenker vi tar med ungene ut og spiser så blir det bra[:)]

halloen!

jadda, formen er stigende, men jeg kan enda ikke holde på mat[&o] 5. dagen!!!! blir godt med helg, slipper å stå opp tidlig og ordne oss for skole og bhg så det blir godt.

planen i dag er å dra på butikken og apoteket, trenger noen mageråd og ikke minst mat!!! er jo sulten hele tiden, men vet ikke hva som er bra å spise.

Snuppa fortsatte der hun var i går mend kun soving[&:] Vekte henne i tre tien for å se om et var liv i henne og gav henne mat. Så sov hun til halv sju, og fikk mer mat. Sov videre til ti. Da sto jeg og mens snuppa og pappaen lå og koste seg. Jeg dusjet og laget frokost. Nå sløver vi hjemme før vi skal en liten tur ut. Er -15 så blir ikke trilletur i dag heller. Blir vel levering av ting Nicholas skal ha med på pappahelg. De skal nemlig stå på slalom i helgen. Også kanskje en tur til svigers + kjøping av en ny amme-bh til meg. Den ene jeg har  kjøpt er nemlig for liten.

Ellers har jeg gått ned alt jeg la på meg i svangerskapet + en kilo til

Nå bæsjer snuppa her ved siden av meg. Nice. Da blir det vel snart bleieskift da.

Heihei.

Her er det mye vær idag og våknet uten strøm imorgest så ungene satt livredde i bekkmørket i sengene sine og hylte(huff for en dårlig setning[;)]).

Så idag har jeg guttene hjemme for orket ikke sende de i barnehagen i dette været, holder oss inne vi og koser oss. Lille magetrollet er forbausende rolig idag, så får vel spise noe sukker å få liv i han. Unnskyldning for å spise snop, i know[8D][:D]

Koselig å se deg igjen Nothenstar[:)] Herlig med en liten sovebaby Looney. god bedring til alle syke!

Jeg hadde egentlig fri i dag, men hadde noen pjaktiske ting som involverte verktøy som ventet, så da tok jeg med pensjonisten far og fikset det. Så da ble det noen jobbtimer som jeg skal bruke til avspassering tror jeg[:)]

Ingen planer for helgen uteom at lillemor skal i en bursdag i morgen.

Noen som har lyst på ett egoistisk mannebein[:@][>:] huff går aldri min vei[&o] jaja....
Trått og være alenemor[X(] skal frakte opp ett helt lass med ting vi hadde i bilen, så to sovende barn på armen, ikke rart ryggen min nesten tok knekken på meg[X(] nå skal jeg slappe av litt, før jeg tar natta og skal hvertfall ikke si natta til den super teite kjæresten i dag!!

Fader altså.... Tror jeg kan glemme å bli kåret til årets mamma etter i dag. [8|]

Første gang etter jeg begynte på jobb at jeg skulle hente ungene (mannen ferdig med perm og mamma reist). Og saken er slik at vi har bare ett sett bilseter til ungene, så når mannen har levert de må jeg bytte bil på vei til bhg, han setter den på stasjonen og tar toget inn til Oslo på jobb.
Men tror dere jeg husket det??? NEIDA! så da sto jeg der da kl. 16.45 utenfor bilen i bhg med to slitne unger og ingen bilseter i bilen. [8|]
Jeg ble nødt til å sette Hannah i baksetet med Sivert på fanget og beltet over begge. Ba henne holde han godt fast. Både hun og han satt helt stille og fint heldigvis.Det tar bare to minutter å kjøre til den andre bilen men alikavel.... Huff....

Og da jeg kom hjem ringte de meg fra bhg kl. 17.15. Sivert går på pencilin og jeg hadde klart å glemme medisinen i bhg! [&:] Gudskjelov så hadde jeg flaks fordi de hadde personalfest i bhg i kveld så de var ikke gått hjem. Kastet ungene inn til naboen og ilte bort å hentet den.

For en mamma......[&o]

Back
Topp