Ja ja ny kveld

KathMor

Forumet er livet
in true Viggo - Venneløs stil [8D]

Xfaktor på TV´n enn så lenge, cola i glasset og chips og Sratos i bollen... Ikke glemme "fyr" på peisen og to jenter som sover så søtt... Er jo litt kos og da [:D] Men skulle ønske jeg turte å begi meg ut på en lite strikke prosjekt kjenne rjeg.. Er så pingle [:'(]

Har det akuratt likt her [:D] Brus, smågodt og x-faktor på tv [:D]

Her er x faktor på tv og mangler bare godisen og sjokolade.
Gud, skulle ikke gått inn på den tråden her, for nå fikk jo gravida lyst på snop.
Kose meg med han Atle istedenfor[:D][:D]

Kose dere videre jenter[:D]

minus små godtet her..[&:] prøve å slutte med snop,skeiet ut de siste mndene.

skal sette pepperkakedeig i kveld,årets julemarknad på steinerskolen søndag! så alle foreldrene må bake pepperkaker som skal selges. glder meg! [:)]

jeg heier på deg kathmor!! Strikke!! jeg strikker på en genser til Ådne og votter til svigerinna mi[:)]

her er julebrusen, melkesjokolade og paddene kommet på stuebordet..
nyyter Atle, skulle vært liiitebitt yngre, og ikke gravid kanskje[8D]

Ha ha ha....samme som deg jeg Kath....To sovende gutter, cola i glasset, jeg er så gammal at jeg gidder ikke se på x-factor og ser heller på Beat for Beat[8D][8D][8D] Skulle og ønske jeg turte strikke monsterbukser, men jeg tør/gidder ikke og har derfor oppsøkt ei dame igjennom Finn som skal strikke til begge guttene- pluss matchende gensere.....[:D][:D][:D]

Viggo-venneløs her også!!  X-factor, julebrus, chips og litt sjokkis.. [:)]

Og så er jeg akkurat ferdig (omsider..) med en fyrstikk-kalender som jeg skal gi i 30-årsgave i morgen! [:)]

ORIGINAL: Buble

Ha ha ha....samme som deg jeg Kath....To sovende gutter, cola i glasset, jeg er så gammal at jeg gidder ikke se på x-factor og ser heller på Beat for Beat[8D][8D][8D] Skulle og ønske jeg turte strikke monsterbukser, men jeg tør/gidder ikke og har derfor oppsøkt ei dame igjennom Finn som skal strikke til begge guttene- pluss matchende gensere.....[:D][:D][:D]

HAHAHAHA så og si det samma gitt [8D] FØR jeg leste dette hadde jeg og svitjsa til Beat for Beat [8D] Og sendt bestilling på rosa marius til lita snuppe og stor snuppe til ei venninne [8D] *ler*

Men jo, bør finne noe nytt å strikke - og tepper har jeg nå nok av [:-]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Buble

HAHAHAHA så og si det samma gitt [8D] FØR jeg leste dette hadde jeg og svitjsa til Beat for Beat [8D] Og sendt bestilling på rosa marius til lita snuppe og stor snuppe til ei venninne [8D] *ler*

Men jo, bør finne noe nytt å strikke - og tepper har jeg nå nok av [:-]

Ha ha ha, Jeg har lenge drømt om Marius genser og ullbukse til begge guttene...tror jeg må inn på Finn og lete litt[8D][8D]

hva kan du da kath?

sånne trekant sjal er jo lett og morsomt å strikke.  [:)] legge opp tre masker og øke en maske i begynnelsen av hver omgang. i kitten mohair eller ett annet deilig garn?

Back
Topp