Ja hvor heldig er ikke jeg idag

Noen folk må rett og slett ha det inn med teskje at dette er ikke noe man spør om. Det er så privat! Det er så få som klarer å bruke huet og tenke seg om. Hvis noen spør meg igjen om jeg ikke snart skal bli gravid så skal jeg spørre om noe like privat tilbake. Om vedkommende har hatt sopp i det siste eller no...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hahahaha..... ser det for meg og reaksjonen til personen..... rofl

Jeg også hadde en slik utbrudd en gang til ei som alltid spør. Hu ble så flau, og unskylte seg veldig og sa at det var så typosk henne å tråkke ut i salaten. Etter det har det i hverfall blitt veldig stille i fra henne på den fronten :)

Noen folk må rett og slett ha det inn med teskje at dette er ikke noe man spør om. Det er så privat! Det er så få som klarer å bruke huet og tenke seg om. Hvis noen spør meg igjen om jeg ikke snart skal bli gravid så skal jeg spørre om noe like privat tilbake. Om vedkommende har hatt sopp i det siste eller no...

Haha, ja gjør det! Det er faktisk like privat og frekt! Jeg liker å sette folk ut av spill når de kommer med sånne uttalelser

Ville likt å være flue på veggen

Back
Topp