Ja, hva tror dere?

Strekkis

Forelsket i forumet

SAKEN er da at jeg hadde positiv EL-test 15 og 16 sept (kanskje også flere dager, testet ikke).
Jeg tror EL var lørdag 17, eller søndag 18 sept.

Så hvor lang tid brukte egget på å feste seg?
Jeg hadde blødning bare en knapp uke etter det her. Torsdag 22sept og noen dager fremover.... hva var det? Hvorfor blødning? Festeblødning?

Testet fredag 30sept og lørdag 1oktober - helt negativ test! Ikke ANTYDNING.
Svak positiv onsdag 5 oktober, idag fikk jeg positiv CB-digital 1-2 uker.

Jeg må være omtrent 4+0 etter min begregning.
Hva tror dere...?

Jeg tror den teller uker siden befuktning, altså da kan du plusse på 2 uker

tjukka_igjen skrev:
Jeg tror den teller uker siden befuktning, altså da kan du plusse på 2 uker

Jepp, tror det er slik:
1-2  = 3-4 uker på vei
2-3 = 4-5 uker på vei
3 +

Så altså 1-2 uker siden befruktning og jeg er dermed 2+1-2 uker på vei.
Utfra datoene, blødning osv.. så må jeg være omtrent 4+0 nå!?

Gah, jeg blir aldri klok på det her når syklusen var så på styr!
Må ta en ny CB digital om 1,5 uke for å se om ukene har steget.....

Hadde trodd / håpt at den viste 2-3 på digitalen!

Bekymrer meg altfoor mye...

Hei. Jeg hadde også el rundt 17. september. Ikm 1. Oktober, og da hadde jeg fått positiv test allerede noen dager før. Jeg tok en cbd digital dagen etter ikm, altså søndagen, og da stod det gravid 2-3 på testen. Så hvis vi hadde el samtidig er det litt rart at det står 1-2 på din test... Kan du ha hatt el senere enn du tror? Testa du ikke mer etter el den perioden? Jeg er iallefall 4+6 i dag.

Klatremus Lillemann skrev:
Hei. Jeg hadde også el rundt 17. september. Ikm 1. Oktober, og da hadde jeg fått positiv test allerede noen dager før. Jeg tok en cbd digital dagen etter ikm, altså søndagen, og da stod det gravid 2-3 på testen. Så hvis vi hadde el samtidig er det litt rart at det står 1-2 på din test... Kan du ha hatt el senere enn du tror? Testa du ikke mer etter el den perioden? Jeg er iallefall 4+6 i dag.

Nettopp det jeg syns ikke stemmer!
Jeg hadde HELT negativ test 1oktober.
Her er EL-testen min fra 15sept:

Jeg veit ikke hva jeg skal tro... livredd for kjemisk eller noe?

Jeg testa negativt dagen før og positiv dagen etter ikm. El ca 20

Gah, blir ikke klokere...

Føler på meg det er noe galt pga den testen som viste 1-2!

Ja, dette er rart. Men du har jo tydelig hatt stigning på hcg da, siden du testa negativt rundt 1. Okt. Vet jo at noen går mange uker før de får positiv test, så det er jo mulig at du er en av dem. Du får nesten bare vente noen dager og så ta ny test. Men du er jo helt sikkert gravid!

Ja, dette er rart. Men du har jo tydelig hatt stigning på hcg da, siden du testa negativt rundt 1. Okt. Vet jo at noen går mange uker før de får positiv test, så det er jo mulig at du er en av dem. Du får nesten bare vente noen dager og så ta ny test. Men du er jo helt sikkert gravid!

Veldig rart... og det bekymrer meg veldig!!
Ja, testen 1oktober var helt negativ. Og det er jo en uke siden.
Så NOE har skjedd på den uka.

Sist graviditet testa jeg pos 4+2. Ikke sterkt positiv.

jeg tror at du er gravid og at du ikke trenger å bekymre deg

siden alle de testee er positive

slapp litt av og ikkke tenk mere på det, det som skje det skjer

roper gratulerer til deg i hvertfall hipp hipp hurra

Jeg tok jo en EL-test nå da, hahaha... hva giiiir du meg liksom?
Jeg er syk i hodet.

Den var positiv, jadaaa.

Jeg er jo gravid.
Men bare alt det med EL - IKM- testing som gjør meg kokko!

Hadde vertfall negativ test nå i helga som var, og nå er den positiv!
DET er mitt fakta.

EL må ha kommet senere, eller må egget ha brukt 7 dager på å feste seg.

Jepp, jeg slår meg til ro.

Ja, du kan nok ta det helt med ro. Sæd kan jo leve lenge, og mulig at el var senere selv om testen var positiv den 15. Er jo ikke alltid egget slipper da likevel. Tenker det stemmer jeg, at du er befrukta senere enn du trøe. ;)

Ja, du kan nok ta det helt med ro. Sæd kan jo leve lenge, og mulig at el var senere selv om testen var positiv den 15. Er jo ikke alltid egget slipper da likevel. Tenker det stemmer jeg, at du er befrukta senere enn du trøe. ;)

Det er jo eneste som kan være.

Magen stikker her, puppene stikker .. og jeg orker ikke spise fredagspotetgull.
NOE er på gang.

Etter du fikk positiv el test 15 og 16, testet du videre da? Jeg hadde positive el tester en liten uke før el faktisk var. Hadde ett par dager med sterkere teststrek, så ble den lik med kontrollstreken i noen dager før de ble knallpositive rundt den tiden jeg ventet el. Det virker jo som om el kom litt senere enn du tror? Jeg var 3+5 da jeg fikk, "gravid 1-2" på CBD.

hahaha så skjønn du e jenta mi hehehe

da vil jeg personlig gi deg disse

LOL Funny Emoticon Emoticons Animated Animation Animations Gif                                              

Back
Topp