Ja her var det liv...

Fitness

Forelsket i forumet


Veldig mange innlegg å lese seg opp på her gitt hehe ;-) Det blir til at jeg er veldig sjelden innom her når nesten ingen er her.

Jeg storkoser meg hjemme i permisjon, og har allerede begynt å grue meg litt til å begynne og jobbe igjen. Gruer meg ikke til å jobbe, men til å kombinere en stressende jobb med 3 barn og stort hus og alt som hører til...
 
rai rai!

jeg jobber 50% og er utrolig glad for å kunne gjøre det. da trives jeg bedre hjemme og :)
 
Folk holder til på facebook istedet :(

Jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det med lillemor når permisjonen min er over. Skal jobbe deltid da.
 
hva tenker du? i forhold til barnehage og at man ikke har fått plass enda?
 
Jepp.

Vi må jo gjøre noe, og vi får til et eller annet, men det hadde vært kjekt å fått til noe mer stabilt. Tenker dagmamma, men får liksom advarsler om at det er vanskelig å følge med på kvaliteten på de o.l.
 
Jeg koser meg også i permisjon. STORkoser meg! Mens tiden flyr avgårde og minstejenta vokser og blir helt utrolig nydelig! Storesøstrene hennes er nydelig med henne og vi har gode dager og god tid nå som jeg er hjemme. Det blir noen måneder ulønnet hjemme før mannen overtar i april/mai. Og så starter jeg i 80% stilling når minstejenta begynner i barnehage i august. Tror det kan bli temmelig hektisk når hverdagene begynner, men det er jo en god måte å kjenne at man lever på... 
 
Jeg tror faktisk ikke at jeg har kost meg så mye i permisjon som jeg gjør nå! Nyter det rett og slett. Med unntak av at lillemor har begynt og synes det er greit å våkne mellom kl 4 og 5 om natta og sovner stort sett ikke igjen! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Ikke er hun spesielt sulten heller, ellers hadde hun sikkert sovnet ved puppen om hun bare hadde hatt ro til det.

 
Fleste er nok på facebook ja, mye liv der iallefall :)
Her er pappaen i permisjon, blir rart når han begynner på jobb igjen merker jeg. 
 
Back
Topp