Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var babyklein ja... jeg begynte på mini-pilla i februar... men det passet ikke for meg. Så jeg slutta har ikke gått på noe side. Noe jeg gjorde min kjære klar over. Så vist han ikke ville ha fler så fikk han bruke kondom!Også du som var så baby klein??! Slutta du på pilla el hva skjedde? Hva sier gubben?
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal gjøre det skal ikke nevne noe som helst!Gratulerer så masse) jeg vet flere som rett og slett trengte litt tid i eget hode før de kunne glede seg over spiren.ganske normalt selv om en klart ønsker seg stormende jubel og pur glede..
Tenker han kommer med på laget etterhvert.bare gi han masse space ang graviditeten en stund..
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Jeg husker hvordan det var. Jeg telte nesten timene til det ble en ny dag og at alt fortsatt var ok. Huff.. nei jeg håper nå jeg blir roligere de første 12 ukene neste gang, for det var litt slitsomt og bare gå rundt å være redd.Jeg får prøve det har ikke helt gåttopp for meg enda kjenner igjenn frykteb fra sist, frykten for at noe skal være galt eller gå galt...
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Er ei forferdelig følelse. Men skal på tidlig ul om ikke så lenge så da håper jeg å få se om alt er der det skal være skal jo dit så tidlig at jeg nesten tviler på at hjerte slår endaJeg husker hvordan det var. Jeg telte nesten timene til det ble en ny dag og at alt fortsatt var ok. Huff.. nei jeg håper nå jeg blir roligere de første 12 ukene neste gang, for det var litt slitsomt og bare gå rundt å være redd.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende! Lykke til ihvertfall og fortell hvordan det gårEr ei forferdelig følelse. Men skal på tidlig ul om ikke så lenge så da håper jeg å få se om alt er der det skal være skal jo dit så tidlig at jeg nesten tviler på at hjerte slår enda
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app