Ja... hav skal man si...

*IdaMor*

Elsker forumet
1383372862159.jpg
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer? :)

Hihi :p ja jeg synes dette er en positiv ting :) det gjør ikke sambo :(

Ska stå "hva" i overskrivften :p

Også du som var så baby klein??! Slutta du på pilla el hva skjedde? Hva sier gubben?

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulere så mye!! Håper mannen din gleder seg sammen med deg når det har fått synket inn;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Også du som var så baby klein??! Slutta du på pilla el hva skjedde? Hva sier gubben?

Jeg var babyklein ja... jeg begynte på mini-pilla i februar... men det passet ikke for meg. Så jeg slutta har ikke gått på noe side. Noe jeg gjorde min kjære klar over. Så vist han ikke ville ha fler så fikk han bruke kondom!
Nor han ikke gjorde...
Han er ikke akkurat gald :(
Og synes vel at jeg burde ta det bort :(
Noe som ikke blir aktuelt! Så vi snakker ikke sammen om graviditeten for tiden...

Takk :)

Ble mildt sagt overasket! Siden vi brukte 1år på å få til siste :p dennr gangen gikk det vel fort... fikk tilbakr mensen i august... så her går det fort i svingene :p

Gratulerer så masse:)) jeg vet flere som rett og slett trengte litt tid i eget hode før de kunne glede seg over spiren.ganske normalt selv om en klart ønsker seg stormende jubel og pur glede..
Tenker han kommer med på laget etterhvert.bare gi han masse space ang graviditeten en stund..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse:)) jeg vet flere som rett og slett trengte litt tid i eget hode før de kunne glede seg over spiren.ganske normalt selv om en klart ønsker seg stormende jubel og pur glede..
Tenker han kommer med på laget etterhvert.bare gi han masse space ang graviditeten en stund..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Skal gjøre det :p skal ikke nevne noe som helst!

Lykke til! Det ordner seg til slutt. Du får glede deg over det her inne med oss så lenge:)

Jeg får prøve det :) har ikke helt gåttopp for meg enda :p kjenner igjenn frykteb fra sist, frykten for at noe skal være galt eller gå galt...

Jeg får prøve det :) har ikke helt gåttopp for meg enda :p kjenner igjenn frykteb fra sist, frykten for at noe skal være galt eller gå galt...

Jeg husker hvordan det var. Jeg telte nesten timene til det ble en ny dag og at alt fortsatt var ok. Huff.. nei jeg håper nå jeg blir roligere de første 12 ukene neste gang, for det var litt slitsomt og bare gå rundt å være redd.

Jeg husker hvordan det var. Jeg telte nesten timene til det ble en ny dag og at alt fortsatt var ok. Huff.. nei jeg håper nå jeg blir roligere de første 12 ukene neste gang, for det var litt slitsomt og bare gå rundt å være redd.

Er ei forferdelig følelse. Men skal på tidlig ul om ikke så lenge så da håper jeg å få se om alt er der det skal være :p skal jo dit så tidlig at jeg nesten tviler på at hjerte slår enda :p

Kan vel si gratulere! :)
Føler med deg i situasjonen din, bortsett fra at jeg ventet min første da det kom som et sjokk.

Jeg og sambo hadde ikke vært sammen så mange mnd før vi begynte å tulle om at jeg var gravid når vi var fulle vel å merke :p
Også var jeg vant med og ikke få mensen til rett til, så la vel egentli ikke merke til det. Så til slutt testet jeg meg, og det sto 3 eller 4+ på testen. Jeg fikk sjokk, og det gjorde sambo også. Han hadde visst fått før seg at det skulle være abort. Noe som jeg overhode ikke ville.
Tiden gikk og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Og av en eller annen grunn fikk mamma vite det. Å hun ble så glad osv. Så hun bestilte time hos legedom jeg var ganske lagt på vei. 9 uker tror jeg det var. Så ble det nu til at vi beholdt snuppa vår.
Idag sier han at han angrer ikke på noe, han vil mer enn noe annet leve slik han gjør nå enn å drikke ræva av seg i helgene osv :p

Nå er tulla mi 7 mnd :)

Lykke til, det ordner seg skal du se! Mannfolk vet nå egentlig ikke hva di vil :p

Er ei forferdelig følelse. Men skal på tidlig ul om ikke så lenge så da håper jeg å få se om alt er der det skal være :p skal jo dit så tidlig at jeg nesten tviler på at hjerte slår enda :p

Så spennende! :) Lykke til ihvertfall og fortell hvordan det går:)

Gratulerer! Håpe da ordne seg med mannen etterkvart.

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer så mye!! Håper det ordner seg så dere kan glede dere sammen!
Alt godt fra meg <3

Back
Topp