Ja fra arbeidsgiver :D

Klaramari

Glad i forumet
JUBEL INNLEGG!
Vi har ventet nå i spenning flere uker på at min arbeidsgiver skulle si ja til vårt forslag til permisjon, noe jeg tvilte på siden vi fordelte det grov jeg 6 mnd, mannen 2 mnd, jeg 1 mnd, mannen 2 mnd så tar jeg ut ferie og evt perm uten lønn! Dette fikk vi godkjent så mange timer med planlegging for å strekke permisjonen lengst mulig, få sommerferie sammen i juli og jeg fri julen 17 gikk i bokst!!
Veldig glad, overrasket og lettet :D
Eneste triste må gå fra baby'n min når hun bare er 6 mnd men heldigvis vill hun ha en super pappa å være hos!

Ingenting er bedre enn at ting går veien :) Kjempe flott av arbeidsgiver, sikkert ikke lett for de med tanke på vikar heller nei ;)

Ingenting er bedre enn at ting går veien :) Kjempe flott av arbeidsgiver, sikkert ikke lett for de med tanke på vikar heller nei ;)
Nei vi gjorde det ikke lett, og hun hadde gitt beskjed hun ønsket jeg tok alt sammenhengende noe som er forståelig, så vi er veldig fornøyde hun er så fleksibelt :)

Så herlig at det ble godkjent :joyful:

JUBEL INNLEGG!
Vi har ventet nå i spenning flere uker på at min arbeidsgiver skulle si ja til vårt forslag til permisjon, noe jeg tvilte på siden vi fordelte det grov jeg 6 mnd, mannen 2 mnd, jeg 1 mnd, mannen 2 mnd så tar jeg ut ferie og evt perm uten lønn! Dette fikk vi godkjent så mange timer med planlegging for å strekke permisjonen lengst mulig, få sommerferie sammen i juli og jeg fri julen 17 gikk i bokst!!
Veldig glad, overrasket og lettet :D
Eneste triste må gå fra baby'n min når hun bare er 6 mnd men heldigvis vill hun ha en super pappa å være hos!
Jeg må gå fra babyen min etter 2-3 uker :( har ikke mulighet å være borte lengre. Men ser ingen problem så lenge man har støtte i pappaen og familien så dette går nok fint, går nok mest utover oss mødre :P

Jeg må gå fra babyen min etter 2-3 uker :( har ikke mulighet å være borte lengre. Men ser ingen problem så lenge man har støtte i pappaen og familien så dette går nok fint, går nok mest utover oss mødre :p
Hoff må være vondt :/ men vriker som du har en god innstilling! Ja er oss det er ille for ikke baby'n, den er i trygge hender og får det den trenger :)

Er det lov å spørre hvorfor man MÅ dra fra nurket etter 2-3 uker?? Jeg kvier meg nemlig å dra fra lille når ho er rundt 6 mnd :laughing002

Back
Topp