ja, et spørsmål til dere alle her inne..

Kjøper mye av sminken min av merket Gosh og er kjempefornøyd [:)] Vita selger det blant annet.

Vita, yves-rocher og h&m!
Så skal jeg prøve ELF etter nyttår, nå var det mye av det jeg har lyst på utsolgt.
Bruker solpudder, maskara, eyeliner og øyenskygge heletiden[:D] er avhengig av sota øyne, og bruker tre forskjellige maskaraer, ellers blir jeg ikke fornøyd.

bruker bare id mineral makeup og ELSKER de produktene

Bruker kun Max factor

Kjøper Mascara på Cubus/Lindex.
Men øyenskygge, fondation og pudder kjøper jeg på Pafymelle.
Kjøper kaneboo sitt pudder og fondation
Bruker mest Dior sin øyenskygge. Har en type av Chanel sin, men er ikke fornøyd med den. øyenskyggen henger ikke så lenge.

Bruker lite pudder og fondation, for huden ser flassete å tørr ut når jeg bruker det.
Kanskje jeg skulle funnet ett annet merke.

Hmm har ikke noe fast sted jeg kjøper sminken på, men prøver å handle på tax free når jeg er ute og reiser. Ellers kjøper jeg en del på nettet, lookfantastic og strawberrynet. Og hvis jeg går tom i mellomtiden kjøper jeg sminke på vita, Cubus, parfymeri osv. Bruker vanlig Max factor pudder, Guerlain solpudder som rough, chanel og dior vannfast mascara (bytter mellom disse), renseprodukter fra clarins og egentlig dagkrem og nattkrem, men for tiden bruker jeg nuxe crème fraiche de beaté suractivée (veldig god!) og når jeg skal pynte meg isadora og clinique øyeskygge (bruker ikke dette til hverdags) Parfymer: gucci envy me, dolce & gabbana light blue og versace Bright crystal

hvor pleier du og kjøpe disse produktene?
har fått hjelp av en hudpleier om at jeg bør bruke disse siden de er helt naturlige og oljefrie.
men finner aldri ut hvem som selger de. hmm.

ORIGINAL: nina 87

tusen takk for masse gode tips.
blir visst til slutt en dronning av netthandel jeg, for finner jo ingen av de produktene jeg vil ha i noen butikker rundtom her.. hehe

hmmm, okey. kanskje jeg må ta meg en bytur på utkikk etter sminke da. [8D]
bare sett etter her på os og på lagunen.

ORIGINAL: ** Nefertiti **

ORIGINAL: Angel_Girl87

har fått hjelp av en hudpleier om at jeg bør bruke disse siden de er helt naturlige og oljefrie.

Mener de selger ID på Kløverhuset :) Hvis ikke jeg husker helt feil.

ID bare mineral foundation, Makeupstore blusher, IsaDora solpudder, IsaDora dipliner, Maxfactor false lash effect mascara, og evt enda en dipliner med blått glitter over øyelokket hvis jeg skal være ekstra pyntet [:)]

tusen takk for masse gode tips.
blir visst til slutt en dronning av netthandel jeg, for finner jo ingen av de produktene jeg vil ha i noen butikker rundtom her.. hehe

Id sine produket er billigst på nett. de er svindyre i butikk.
sjekk https://www.blush.no/c-128-sminkesett.aspx?manufacturerfilterid=0
vil anbefale get started Kitet. da får du prøvd ut å set hva du liker av produktene [:)]

Lancome maskara og øyenskygge, en primer som heter Smash Box og mineralpudder fra Artdeco. Men jeg HATER løst pudder, så jeg skal glå over til GloMinerals, de har pudderfoundtion i fast form.

Forresten, ser du egentlig spør om det er noe spesielt vi anbefaler, og da må jeg si primeren fra Smashbox! Det er helt utrolig hvordan den glatter ut huden, det er en helt merkelig følelse å ta den på.

Fra nettsiden http://www.smashbox.com/PHOTO-FINISH-FOUNDATION-PRIMER : Winner of Best of Sephora Award for Best Primer, one of Marie Claire’s “25 Products That Will Change Your Life,” and an InStyle Best Beauty Buy.

Det er virkelig en magisk mikstur [:D]

disse produktene så fabelakti ut, men siden jeg har uren hud, må jeg ha oljefrie produkter dessverre.

ORIGINAL: Dollysmurfen

Kjøper en del sminke på Vita og Hennes&Mauritz.
De funker helt greit.
Men det jeg liker best er MAC-sminke, fås kjøpt på Esthetique.
MAC er fantastisk! Kan ikke få sakt d nok. Har forelska meg fullstendig.
Kjøpte nylig primer og et helt fabelaktig pudder som dekker ALT!
Har noe fælt utslett som var illrødt og dritstygt. Brukte pudderet før julebordet og forvandlingen var helt utrolig. Mange kjendisstylister brukes også dette pudderet, så er ikke noe dritt. [:D]

Mac Studio Fix

Og primer med spf 50, dritgod:

hmm, har de en norsk nettside en kan kjøpe den primeren på. så den var oljefri og har kjøpt en god del sminke på www.makestyle.no, er noen produkter linni meister anbefaler.
men de er jo såååå himla små tuber.. hehe
så leter etter en god primer som er litt størrelse på.. [:)]
ORIGINAL: Majzan

Forresten, ser du egentlig spør om det er noe spesielt vi anbefaler, og da må jeg si primeren fra Smashbox! Det er helt utrolig hvordan den glatter ut huden, det er en helt merkelig følelse å ta den på.

Fra nettsiden http://www.smashbox.com/PHOTO-FINISH-FOUNDATION-PRIMER : Winner of Best of Sephora Award for Best Primer, one of Marie Claire’s “25 Products That Will Change Your Life,” and an InStyle Best Beauty Buy.

hmm, har de en norsk nettside en kan kjøpe den primeren på. så den var oljefri og har kjøpt en god del sminke på www.makestyle.no, er noen produkter linni meister anbefaler.
men de er jo såååå himla små tuber.. hehe
så leter etter en god primer som er litt størrelse på.. [:)]
ORIGINAL: Majzan

De har den her:

http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/makeup/primers/photo-finish-foundation-primer-smashbox.html

Er nok bare 30 ml ser det ut til, men du bruker en utrolig liten mengde hver gang. Er ikke sikkert den kommer større.

Primer; SmashBox Photo Finish¨
Concealer rundt øynene; YSL Touchè Eclat
Concealer til å dekke rødhet/kviser; en fra MakeUp Store med tre forskjellige farger i
Foundation; GloMinerals eller I.D mineral foundation
Blush; Oragsm fra NARS eller en fra MAC
Øyenskygger; MAC
Mascara; Veksler mellom en fra Dior og en fra Chanel. Max Factor har faktisk gode mascaraer også.
Bruker nesten aldri noe på leppene, men har en fra MAC i fargen nude som går an til fest.

Bruker selvsagt ikke alt dette til hverdags, men det er favorittene i sminkeveska. [:)]

Kjøper sminken min på vita,h&m eller cubus.
Har ikke råd til å bruke dyre merker. Synes Loreal,Isadora osv er mer enn dyre nok [8D]

Den sminken jeg ikke kan klare meg uten er foundation True Match fra Loreal! Den er kjemepgo!! [:D]

enkelte parfymebutikker, frisører og kan kjøpes på nett.. Vet at de selger litt på www.blivakker.no . Det er lurt å kjøpe et sånt startkit for da får du med koster også å de er i utgangspunktet ganske dyre

Back
Topp