Angel_Girl87
Forelsket i forumet
ja, hvor kjøper dere sminken deres og hva produkt anbefaler dere og bruker hele tiden? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nina 87
bruker bare id mineral makeup og ELSKER de produktene
ORIGINAL: ** Nefertiti **
ORIGINAL: Angel_Girl87
hvor pleier du og kjøpe disse produktene?
har fått hjelp av en hudpleier om at jeg bør bruke disse siden de er helt naturlige og oljefrie.
men finner aldri ut hvem som selger de. hmm.
Mener de selger ID på Kløverhuset :) Hvis ikke jeg husker helt feil.
tusen takk for masse gode tips.
blir visst til slutt en dronning av netthandel jeg, for finner jo ingen av de produktene jeg vil ha i noen butikker rundtom her.. hehe
ORIGINAL: Dollysmurfen
Kjøper en del sminke på Vita og Hennes&Mauritz.
De funker helt greit.
Men det jeg liker best er MAC-sminke, fås kjøpt på Esthetique.
MAC er fantastisk! Kan ikke få sakt d nok. Har forelska meg fullstendig.
Kjøpte nylig primer og et helt fabelaktig pudder som dekker ALT!
Har noe fælt utslett som var illrødt og dritstygt. Brukte pudderet før julebordet og forvandlingen var helt utrolig. Mange kjendisstylister brukes også dette pudderet, så er ikke noe dritt. [:D]
Mac Studio Fix
Og primer med spf 50, dritgod:
ORIGINAL: Majzan
Forresten, ser du egentlig spør om det er noe spesielt vi anbefaler, og da må jeg si primeren fra Smashbox! Det er helt utrolig hvordan den glatter ut huden, det er en helt merkelig følelse å ta den på.
Fra nettsiden http://www.smashbox.com/PHOTO-FINISH-FOUNDATION-PRIMER : Winner of Best of Sephora Award for Best Primer, one of Marie Claire’s “25 Products That Will Change Your Life,” and an InStyle Best Beauty Buy.
Det er virkelig en magisk mikstur [:D]
hmm, har de en norsk nettside en kan kjøpe den primeren på. så den var oljefri og har kjøpt en god del sminke på www.makestyle.no, er noen produkter linni meister anbefaler.
men de er jo såååå himla små tuber.. hehe
så leter etter en god primer som er litt størrelse på.. [:)]
ORIGINAL: Majzan
Forresten, ser du egentlig spør om det er noe spesielt vi anbefaler, og da må jeg si primeren fra Smashbox! Det er helt utrolig hvordan den glatter ut huden, det er en helt merkelig følelse å ta den på.
Fra nettsiden http://www.smashbox.com/PHOTO-FINISH-FOUNDATION-PRIMER : Winner of Best of Sephora Award for Best Primer, one of Marie Claire’s “25 Products That Will Change Your Life,” and an InStyle Best Beauty Buy.
Det er virkelig en magisk mikstur [:D]
hvor pleier du og kjøpe disse produktene?
har fått hjelp av en hudpleier om at jeg bør bruke disse siden de er helt naturlige og oljefrie.
men finner aldri ut hvem som selger de. hmm.