ja er dere klar til ny babyboooom

Midt Norge

Elsker forumet
kom igjen da jenter.. da hiver vi oss på en ny runde.. hehe

ER DU GAL?????????[:D]
Har fortsatt fødselen ganske friskt i minne jeg, og sliter med å få formen tilbake. Så det blir nok ikke med det første her, nei[;)]

hehe.. venter nok et par år[:D][:D]

Blir nok ikke noen flere nå nei[;)] Men skal glede meg over når dere setter i gang igjen[:D]

Jeg for min del har gjort mitt for befolkningsveksten. To stk holder!!!! 11 år i mellom var kanskje litt i meste laget, men jeg har stor hjelp i hun som er 11 og koser meg ekstra mye med hun som er minst. To på rappen er helt sikkert ok når en er kommet over spebarnstiden, men før det tror jeg det er "heavy"......

Skulle gjerne hatt flere,men uten mann går det ikke.Så vi får se med tiden om det blir flere eller ikke.

okey da. tenkte bare det var greit å ha ei unskylding for å ikke starte på jobb igjen etter ett år..[:)]

LOL!!! Jeg har en jente på 1 1/2 år og en på 1 1/2 mnd, samboern mente at viss vi skynte oss så klarte vi en til før jul... Det toget er vel gått nå, heldigvis...! Skal nok ha en til, er ikke blitt skremt av fødslene, og den eldste er en kjempeflink storesøster, men jeg tror nok vi får vente noen år. Får være måtepå hvor mange bleieunger vi skal ha på en gang!

Ha ha måtte være eneste grunnen hvertfall.... bllir ikke fler her hvertfall[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: midt i norge

okey da. tenkte bare det var greit å ha ei unskylding for å ikke starte på jobb igjen etter ett år..[:)]

eehh... har lyst på fler, og det tok bare 5 uker til jeg gleda meg til neste gang, men det må nok vente en god stund!! Et par år imellom ihvertfall! Men tanken på samme gjeng som her med nestemann høres topp ut!!

Skal nok vente litt ja...

Ja vi planlegger ny vi, så vi skal være med å holde fødselstallene oppe.... Neste baby "skal" komme om ett år..

hmmm..ja kanskje d ja...!vi har som et mål at d ikke skal være så lang tid mellom den 1. og 2. babyen...så kanskje vi skal sette igang nå med en gang...heheh...vi får se hva som skjer, har ingen planer om å starte med prevansjon iallefall...

ORIGINAL: 87alenemamma

hehe.. venter nok et par år[:D][:D]

signerer denne[:)]

hmm tror ikke vi skal ha flere med de første nei, holøder lenge med denna, har jhatt nok problemer med oddvar;(

ORIGINAL: tone83

hmmm..ja kanskje d ja...!vi har som et mål at d ikke skal være så lang tid mellom den 1. og 2. babyen...så kanskje vi skal sette igang nå med en gang...heheh...vi får se hva som skjer, har ingen planer om å starte med prevansjon iallefall...

ja da e vi sån ca 2stk da.. vi trønderan e nå tøffinga vi vettø.. hehe neida æ skjønne godt at dokk vil vent litt lenger da damer,,

Back
Topp