Ja eller nei til prevensjon ?

bebe

Forumet er livet
Hva er ditt forhold til prevensjon ?...
Har du allerede sikret deg for å ikke bli gravid igjen ?
Eller er det en spenning å ikke bruke noe ?
Eller tar du det som det kommer i håp om å bli gravid igjen kjapt ?

Skal sikre meg på en vis ja....men er ennå usikker på hva jeg velger. (mest sannsynligt vanlig spiral siden jeg ikke orker hormoner)
Jeg sikkret meg ikke etter sist sv.skap å det ble to tette gitt[:D][;)]

Vi brukte tre år på å få til Liam.. Og da jeg vet at jeg har problemer med å få barn skal vi ikke bruke noe. Hadde vært kos med en til, det beste ville vært om det ble litt mellomrom, men her tar vi det vi får. Hadde situasjonen vært andeledes ville jeg nok brukt prevansjon et år..

Bruker kondom,skal begynne med p-piller tenker jeg

Jeg har sikret meg. Har ikke tenkt å ha flere barn. 4 barn er mer enn nok for meg.[:D]

tåler dårlig hormonell prevansjon.. og sliter med å bli gravid om vi bruker d (har PCO) pg siden jeg gjerne vil ha 2 tette så kommer vi vel til å "hoppe av i svingen" en liten stund bare..[:)] 

Ikke lett å vite hva en skal velge... [8|]

Eg kjem til å finne ein eller annan form for prevensjon. Skal på seksvekerskontroll fredag, skal snakke med legen då. Eg vil gjerne ha fleire born, men ser det som best om det vert eit par-tre år mellom, sjølv om eg då kanskje er vel vaksen etterkvart. [:)]

Skal sikre meg, har bare ikke kommet så langt enda...
Vet bare ikke vad jeg ska velge da [:-]
Har ikke lyst på enda en så tett, har nå 2 med 14 månaders mellomrom

ORIGINAL: Litle Lady

tåler dårlig hormonell prevansjon.. og sliter med å bli gravid om vi bruker d (har PCO) pg siden jeg gjerne vil ha 2 tette så kommer vi vel til å "hoppe av i svingen" en liten stund bare..[:)] 

Sign.. Brukte en stund på å bli gravid med Amelia, noe jeg tror kom mye av p-pille bruk også.. Så er skeptisk til hormonell prevansjon... Men aner ikke hva jeg skal bruke nå når vi skal bli aktiv igjen...[&o][8D] Blir vel kondom de første gangene, hvertfall til det er over 6uker siden fødselen, men har ingen planer om å fortsette med det..sjokolade med papir på er ikke gøy i lengden....[:'(][8D]

Back
Topp