ja eller nei.... *storthåp*

Kristin982

Forelsket i forumet
Hei jenter,
skrev for noen uker siden at jeg kanskje kommer inn hit. Og nå er mensen min over en uke forsinket. Hadde to tester, en torsdag ettermiddag og en lørdag tidlig. Begge var svak positive.
Er ikke helt 100% sikker om jeg er gravid, men jeg håper som bare det. Skal teste en gang til imorgen eller tirsdag!

Jeg vil så gjerne være inn til dere!!!!emoticon Ønsker meg sånn en 2012 baby!!!

klem til dere og gratulere til alle som er bekreftet gravid
 
Hvisker forsiktig GRATULERER :-) Tror nok du er gravid, så jeg ønsker deg masse masse lykke til fremover!! Gleder meg til å bli bedre kjent, tror det er mange kjekke damer her på Januar 2012 forumet:)

Klem
 
Tichini skrev:
Hvisker forsiktig GRATULERER :-) Tror nok du er gravid, så jeg ønsker deg masse masse lykke til fremover!! Gleder meg til å bli bedre kjent, tror det er mange kjekke damer her på Januar 2012 forumet:)

Klem


Sign!
 
Hei det står at det er to svar. Men hvorfor kan jeg ikke lese det? 
Asj er så dårlig med pc.

Beklager! Ha noen et råd?
 
Nå kan jeg lese det! 

Og tusen takk jenter! Håper så masse at jeg er gravid. Føler at det blir kjempe koselig her inne i JANUAR.
Håper at jeg får anledning til å bli kjent med dere jeg også!

klem
 
har testa så mange ganger, er det en svak strek så er du gravid:) GRATULERER
 
gullunge2012 skrev:
Tichini skrev:
Hvisker forsiktig GRATULERER :-) Tror nok du er gravid, så jeg ønsker deg masse masse lykke til fremover!! Gleder meg til å bli bedre kjent, tror det er mange kjekke damer her på Januar 2012 forumet:)

Klem


Sign!



 
Svak positiv er positiv! Gratulerer! Du er gravid! Velkommen inn til oss!!! emoticon
 
Strek er strek frøken ;) Gratulerer med spire og velkommen skal du være! :)
 
Gratulerer så mye og velkommen hit! :D
 
Oh gud det høres bra ut jenter!
Takk, det gjør så godt at noen sier sånn!
testet igjen idag ettermiddag og den var mye mer tydelig - juhhu!!!! MEN: var på do istad og da kom litt blod :( 
Hadde emoticon (*rødme*) igår, kan hende at det er på grunn av det da eller??

klem (håper virkelig jeg kommer inn hos dere
 
Back
Topp