• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ja ditta går jo bra...

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
På fredag skal eg og sambo på tur, me skal fly til oslo å vær der te Søndag!
Det er første helgen på FIRE år der me skal vekk sammen, uten unger!!!

Fredag som var fekk mellomste gutten vår spybeigen, varte ettermiddagen så var det over. Vi skulle ha barneselskap lørdagen, men flyttet det til søndagen pga av den beigen der!
Besteforeldra som skal passe våre tre barn var selfølgelig i dette selskapet!

Idag klokka 12.30 fekk eg tlf fra skulen, eldstemann var kvalm! Hentet han og fikk han hjem, og han har lugget hele ettermiddagen med beigen!

Jeg la vesla til vanlig tid i kveld, 1 time etterpå våknet hun, senga var full av spy!![:'(]

Så her sitter eg, venter på min tur, sambo har lagt seg, skal vel sette igang han og snart!

besteforeldra får det vel de og, typiske greier.

Ser for meg hele turen vår går i vasken!! E det kje typisk [&o]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Du, kjære, viss besteforeldrene får da, så veit du at dåke har ett hus te så lett skal få plass![:)]

Dåke skal nok få reisa på tur skal du sjå! får alltids ordna nåke!

Du e no snille e du frøken!!! Menne må huska på dinna frøkno mi ekje allti lika lette hu skeptiske så hu e, no har me jo nett vendt ne te å vera borte hos besteforeldro aleina uten problem hehe

Menne me får satsa på da ordna seg, eg må lera meg å ikkje ta sorgene på forskudd!![8D]

Åe du, ikkje for å stressa deg, menne dåke e nok kraftigt i faresonen dåke og!! Va tross alt å herja i gymsalen me oss dåke og [;)][:o][8D]

Nja.. Spysjuko e egentlig da aller sista eg e bekymra for nett no..[8D]

Å frøkno kan me venna te huse på null komma svisj! Masse besøk siste dagane så går da nok fiiint. Åsså har hu jo broremannane![:)]

Neida, da går nok fint me besteforeldre å alt trur eg! Inkubasjonstio e vel litt på spysjuko og, så faren e vel størst for at di får da ETTE di har hatt ongane dersom litlo har fått da føst no[:)]

Hmm ja kansje da, ska me sjå Fredag te i dag e 3 daga, søndag +3daga= Onsdag, såe me satse på mammo å dei ligge på onsdag [8D] Eg har lyst å få da NOOO, har jo litt so ska ordnast før eg reise og, såe har kje ti å ligga dei siste dagane [8D]

Asso, anke du kje på beigen!![:o] E da versta å få i hus me små onga joo!!! Littlo har lagd seg fobi mot bøtto har eg funne ut [&o] Menne no har ho no sovna, ligge i ein saccosekk her borte, våga kje legga ne opp, har allerede vaska heila senjo hennas ein gong[:'(]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Nja.. Spysjuko e egentlig da aller sista eg e bekymra for nett no..[8D]

Å frøkno kan me venna te huse på null komma svisj! Masse besøk siste dagane så går da nok fiiint. Åsså har hu jo broremannane![:)]

Neida, da går nok fint me besteforeldre å alt trur eg! Inkubasjonstio e vel litt på spysjuko og, så faren e vel størst for at di får da ETTE di har hatt ongane dersom litlo har fått da føst no[:)]

Hmm ja kansje da, ska me sjå Fredag te i dag e 3 daga, søndag +3daga= Onsdag, såe me satse på mammo å dei ligge på onsdag [8D] Eg har lyst å få da NOOO, har jo litt so ska ordnast før eg reise og, såe har kje ti å ligga dei siste dagane [8D]

Asso, anke du kje på beigen!![:o] E da versta å få i hus me små onga joo!!! Littlo har lagd seg fobi mot bøtto har eg funne ut [&o] Menne no har ho no sovna, ligge i ein saccosekk her borte, våga kje legga ne opp, har allerede vaska heila senjo hennas ein gong[:'(]

Jo, altså eg anka jo litt på HU, men meg sjøl e da kje så fælt me.. E vel dårlige uansett eg te den ti..[8D]

Håpa dåke ikkje får da, nåken av dåke!!!

Ja no e ongane slutta å spy!

Eg har fyrt i ovnen for først gong denne sesongen, veslo tok seg føre på ovnen å har fått annengradsforbrenning[&o]

Bessen e sjukemldt i ei veka me mistanke om svineinfluensa![&o]

Trur kje da e meiningo atte meg å sambo skal ha barnefri helg eg [&o]

Off, håpa ting ordna seg!!!:) (ska dåkå på tur me min Onkel og kånå..?)[:)]

ORIGINAL: [Malin]

Håpa eg og!!! Ditta har eg nemlig gledd meg te i lengre tid!!![:)]

Hehe ja de skal me, hmm blei litt paff eg no, har du kansje kobla kin eg e for lenje sio elle[8D][:)]

Hehe ja de skal me, hmm blei litt paff eg no, har du kansje kobla kin eg e for lenje sio elle[8D][:)]

Hehe, klart eg har [:D] å tar eg ikkje heilt feil har du gått på ungdomsskuel me svogeren min, Torbjørn (Finnåsing!)[:D]

Gjekk da bra me håndå te litlå? Eg har hatt 2 grads forbrenning i ansiktet, men vise heldigvis ingenting idag..!

Hehe, klart eg har [:D] å tar eg ikkje heilt feil har du gått på ungdomsskuel me svogeren min, Torbjørn (Finnåsing!)[:D]

Gjekk da bra me håndå te litlå? Eg har hatt 2 grads forbrenning i ansiktet, men vise heldigvis ingenting idag..!

Såpass ja [8D] Ja e no ei go stund si eg kobla deg og, så då e me skuls [8D]

Joda, har gått i klasse me Torbjørn ja, stemme da.[;)]

Går bra me neven ja, va te legen og fekk på salve og bandasje, skal ha da i 2 daga, så skulle me komma opp å skifta på da. Hu virka ikkje so hu har vondt i an no helle, humøret e på topp heldigvis [:)]

Huff i ansiktet [&:] DA hørrtes ikkje godt ut da [&:] Menne godt da ikkje vise lenger då!! Huske du ca kor lenje du gjekk før da ikkje va vondt i da lenger? Anke på at littlo ska ha vondt i neven sin i heljo eg, kan jo kje reisa ifrå ne då [:)]

Ja eg har visst da ganske lenge asså[:D]

Eg huska Ikkje heilt, men trur Ikkje da gjorde vondt så lenge.. Legge seg fort ei tynne skorpa øve.. God bedring te jentå di:)

Eg huska Ikkje heilt, men trur Ikkje da gjorde vondt så lenge.. Legge seg fort ei tynne skorpa øve.. God bedring te jentå di:)

Hehe å eg so trudde eg va so anonym [8D]

Ja då satse eg på da e går fort me veslo!

Takk for det !!![:D]

du e' kje møkje annonym for eg tok deg, på førsta innlegge eg såg so va skreve av deg [:D]

ta da me ro min munn e' segla...

Håpa da går bra me deg!

Og lika godt at eg e' litt hemmelighets fudle i noken veke te...

Men eg kjenne vel kje deg på samme måte so *utspyttalaban* og din store søster. Men eg veit jo ken du e' då....

For noe dritt[:'(] Den spysjuka er det verste som fins..

Håpe dere voksne slipper det så dere får reist på tur[;)]

ORIGINAL: Ikka2011

du e' kje møkje annonym for eg tok deg, på førsta innlegge eg såg so va skreve av deg [:D]

Neimen dææ...e du her!!!! Å ka e da eg ser!??![:D]

ORIGINAL: November87

For noe dritt[:'(] Den spysjuka er det verste som fins..

Håpe dere voksne slipper det så dere får reist på tur[;)]

takk for da! Håpe eg og [:D]

Hyssssjjjj!

Hyssssjjjj!

Den e grei vettu [;)]

Nysjerrig per du e' då!

såg deg faktisk på sortland på lørdag... [:D]

og 23 felles venne på fjesboko!

Back
Topp