På fredag skal eg og sambo på tur, me skal fly til oslo å vær der te Søndag!
Det er første helgen på FIRE år der me skal vekk sammen, uten unger!!!
Fredag som var fekk mellomste gutten vår spybeigen, varte ettermiddagen så var det over. Vi skulle ha barneselskap lørdagen, men flyttet det til søndagen pga av den beigen der!
Besteforeldra som skal passe våre tre barn var selfølgelig i dette selskapet!
Idag klokka 12.30 fekk eg tlf fra skulen, eldstemann var kvalm! Hentet han og fikk han hjem, og han har lugget hele ettermiddagen med beigen!
Jeg la vesla til vanlig tid i kveld, 1 time etterpå våknet hun, senga var full av spy!![:'(]
Så her sitter eg, venter på min tur, sambo har lagt seg, skal vel sette igang han og snart!
besteforeldra får det vel de og, typiske greier.
Ser for meg hele turen vår går i vasken!! E det kje typisk [&o]
Det er første helgen på FIRE år der me skal vekk sammen, uten unger!!!
Fredag som var fekk mellomste gutten vår spybeigen, varte ettermiddagen så var det over. Vi skulle ha barneselskap lørdagen, men flyttet det til søndagen pga av den beigen der!
Besteforeldra som skal passe våre tre barn var selfølgelig i dette selskapet!
Idag klokka 12.30 fekk eg tlf fra skulen, eldstemann var kvalm! Hentet han og fikk han hjem, og han har lugget hele ettermiddagen med beigen!
Jeg la vesla til vanlig tid i kveld, 1 time etterpå våknet hun, senga var full av spy!![:'(]
Så her sitter eg, venter på min tur, sambo har lagt seg, skal vel sette igang han og snart!
besteforeldra får det vel de og, typiske greier.
Ser for meg hele turen vår går i vasken!! E det kje typisk [&o]