Ja dette kan bli festlig..

Apeloffen

Forumet er livet
Da jeg var gravid med Elias kjente jeg rimelig tidlig at bekkeløsninga kom. Var vell rundt denne tiden at jeg begynte  kjenne det i stumpen og fikk svikt i foten osv. Endte opp med at jeg hadde så vondt i ho guri at jeg ikke klarte å snu meg i senga om natta. Sinnsyke smerter.

Vell, nå kjente jeg tiiiidlig den stikkinga baki stumpen ++... Og allerede nå har jeg vondt i ho guri..kjenner det godt når jeg går i trapper blant annet. Jeg vil F*** meg ikke ha det sånn som sist..[&o]

Da jeg var på første kontroll for i uke 12, så mente legen at det var tidlig å få bekkenløsning da, men han skulle jo ikke nekte for at jeg hadde det... Sjekker de det på noen måte...? Eller holder det at jeg sier at jeg har vondt der og der...? Husker ikke fra sist....

What can I do?????

fysioterapi / trening / sykemelding?

Er sykemeldt for øyeblikket da. Den går ut den 14.

Tror ikke det er noe sånt svømmeopplegg her... Det eneste blir vell at jeg må tusle i bassenget alene av og til. Kan kanskje være en ide det ja[:)]

uff, sender deg stoooooor trøstekoskos[;)]

ORIGINAL: ToveMora31

uff, sender deg stoooooor trøstekoskos[;)]

åå, du er så søt du![:D] takker for trøstekosen[:)]

ORIGINAL: Lille Bea

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Er sykemeldt for øyeblikket da. Den går ut den 14.

Tror ikke det er noe sånt svømmeopplegg her... Det eneste blir vell at jeg må tusle i bassenget alene av og til. Kan kanskje være en ide det ja[:)]

varmtvannsbasseng er deilig[:)] Bare ikke svøm da, det er IKKE godt. Men litt gymping i vannet. Kjenn på hva som er greit og unngå det som gjør vondt[:)] Ikke morsomt å slite med bekkenet, føler med deg.

Takktakk[:)]

ORIGINAL: *LiseT*

auauauau, *blåser på*

ja det var jo rette plassen å blåse på[8D][:D]

ORIGINAL: Destiny85

Jeg har det sånn selv jeg, men til med så er det musklene i stumpen som får krampe[8D][&:] Jeg belaster visst de når jeg stresser, bærer feil osv. Hjelper med Arnika[;)]

Arnika? Hva er det?[:)]

Back
Topp