Ja det gikk jo bra...

BflyW

Elsker forumet
Overskriften var ironisk!

Har kjøpt visfte tilo taket fordi det er så styggvarmt på soverommet. Dere vet, sånn kombinert vifte og lampe.
Pappa skulle være så snill å hjelpe meg å sette den opp i dag, men da måtte vi borre i taket. Taket et betong (etasjedelere i blokk) og den var stein hard! Vi klarte ikke å få borret i det hele tatt! Så etter en god stund gav vi opp og konkluderte med at det hadde vært et bomkjøp!
Så da var det bare å sette opp den gamle lampa igjen...

MEN - ett eller annet har blitt ødelagt i lampa, så når vi satt den omm bar etok den sikringen (pappa er ganske så handy-man så det var bok riktig koblet). Så da var det bare å ta ned lampa igjen da, så etter 1 1/2 time jobbing endte jeg alstå uten lys i tillegg!

Hm....
Da blir det ut å kjøpe lampe i morgen da! 

Gubben hadde nok blitt gal av viftelyden - men jeg pleier å få 'mast meg  til' at den står på når vi er hos svigerfar (i Spania). Men men.... nå slipper han i alle fall viftelyd her hjemme... men han slipper sin kone i sengen også - for det er flere uker siden jeg har klart å sove på soverommet nå... jeg har tatt stua i bruk (Den er svalere)
Jaja.... sommeren tar vel slutt en gang (*ikke skyt meg - jeg har ALDRI sagt jeg liker varmen - så jeg påberoper meg min rett til å klage*) 

Back
Topp