Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Værste tordenvær ever her i natt. Ble registret 58 lynnedslag på et minutt. Holdet på i over en time ved ett tiden. Jeg våknet av det og klarte ikke sove igjen. Nicholas sov seg igjennom hele styret, men måtte allikevel vekkes for å komme seg i bhg i morges. Jeg sendte han med samboeren i morges for N var så sur[:D]
middag hos mine besteforeldre i kveld, også kanskje en spinning time hadde gjort bra eter det[:)]
i dag + 3 dager til så er det ferie
Her våkna vi til grå himmel og regn i dag. Litt deilig faktisk, kjenner jeg!
Ungene sov til 8 i dag, helt greit! [:)] Vi har spist frokost og nå ser vi Tornerose på dvd. Ingen store planer i dag, bare sitte inne og kose oss. I kveld skal jeg på PulsSpinn da, også skal vi opp til svigers og gjøre våre husplikter siden vi passer huset mens de er bortreiste.
Lillemor er levert i barnehagen, og jeg sitter her og gjør ingenting[:)] Rar følelse. I ettermiddag skal hun i selskap til en barnehagevenninne og. Har kjøpt Polly pocket til henne, tror dere det slår an? Hun blir fem..
McMor: Tror Polly Pocket blir bra! [:)]
DeLady: Blir spennende med tur da! [:)][:)] Misunner alle som skal på tur jeg, hehe. Kos dere masse, ha en flott tur! [:)] Også synes jeg det er veldig artig at du har blitt mer aktiv her igjen! [:D]