Ja dessa mannane

*Snoopy*

Forumet er livet
HAHA gubben kunne ikke helt skjønne hva vi gjorde på treff..Å pappa ja han holdt på å dette av stolen når eg sa eg skulle på babytreff i morgen [8D]Å han lo enda mer når eg sa det skulle arrangeres landstreff..For ingen av de 2 kunne skjønne hva vi gjorde på og åssen vi våga og treffe "fremmede" fra nette hehe [;)]

hehehe...

men må si at samboer min reagerte første gang jeg skulle på "gravid-treff" Han lurte på hva vi gjorde der, og om vi sto å viste frem magene og snakket om hvem som hadde finest mage o.l....haha! Men nå syns han bare det er koselig at jeg har noe å ta meg til i permisjonstiden[;)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Hahahaha [:D]
Jeg har truffet de fleste gjennom nettet jeg da [8D] Sambo traff jeg via nettet, bestevenninna mi (Som forsåvidt også er fadder'n til Sander) ivibivi, bellabonita, og flere venninner. [:)]

Internett er en fin møteplass [:D]

Ja ikke sant [:)]Har ikke noe betenkligheter med og treffe noen her inne eg!Hadde nok vært litt mer skeptisk hadde det vært Møteplassen.no eller noe sånn hehe [8D]Men er forsatt sur etter eg ikke får være med på landstreffe da [:@][:'(]

ORIGINAL: *Snoopy*

Jeg har truffet de fleste gjennom nettet jeg da [8D] Sambo traff jeg via nettet, bestevenninna mi (Som forsåvidt også er fadder'n til Sander) ivibivi, bellabonita, og flere venninner. [:)]

Ja ikke sant [:)]Har ikke noe betenkligheter med og treffe noen her inne eg!Hadde nok vært litt mer skeptisk hadde det vært Møteplassen.no eller noe sånn hehe [8D]Men er forsatt sur etter eg ikke får være med på landstreffe da [:@][:'(]

Ikke jeg heller.. Og vi gleder oss til å treffe dere også! [:)][:)]

Funnet noe mer ut ang i sommer da?[:D]

Samme som meg det. Mine beste venner har jeg funnet på nettet. Og er koselig å treffe noen en har "snakket" med en stund.

Sambo tror vi ruser oss på vaffler og twist [;)]

ORIGINAL: eplemos

Sambo tror vi ruser oss på vaffler og twist [;)]

Haha ja min trodde vi bare satt der å trykka i tryne å drakk kaffe han hehe [;)]Snakker litt å sånn o jo [:D]

Ikke jeg heller.. Og vi gleder oss til å treffe dere også! [:)][:)]

Funnet noe mer ut ang i sommer da?[:D]

Fremdeles usikkert [&o] Pluss at bilen synger på siste verset, så den må snart repareres.. (selv om sambo tar alt så koster deler osv 13-14.000 på alt som har ryki)

Såpass ja [&o]Satser på det ordner seg da,at du og Salamanderen kan komme en tur nedover [:D]

Back
Topp