Ja dere!

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Hvor mange tror at kvalme er ett positivt tegn for at ting skal gå bra ?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker litt sånn jeg også morsomt å se hva folk mener :) tror jeg slapper mere av nå som den tok seg en tur :)

Jeg har vært veldig lite kvalm så håper ikke det har noen betydning ;) Men det er mange som mener at det er et veldig godt tegn og være mye kvalm...

Jeg var ikke kvalm med sønnen min. Men denne gangen så er det ett mareritt! :-/ Klarer meg fiiint uten..

Blæh...hater å være kvalm, og jeg hater og kaste opp...i dag har vært en dritt-dag, og jeg håper inderlig at om ikke bra, så ihvertfall at det blir litt bedre i morgen. Og jeg lever i trua at det sitter ekstra godt fast derinne med kvalme :P Og kanskje at det er et tegn på en liten jentebaby:D Jeg var skikkelig dårlig da jeg gikk med jenta...kastet opp flere gang for dag i 6 mnd. Med guttene var jeg bare litt kvalm, og kastet opp bare et par ganger. Nå er jeg kvalm hele døgnet...våkner om natten og er kvalm til og med...så vi får se ;)

Utrolig godt å trøste seg med når man ligger over doskåla i flere uker :P Men om det er noe i det da.... Aner ikke :D

Her har det roa seg litt, bank i bordet:) men må være påpasselig å spise nå å da å t det me ro.håper kvalem holder seg rolig nå ja

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror ikke det har noe å si for hvordan det går. Noen er kvalme andre ikke. Det er så forskjellig fra svangerskap til svangerskap, var nesten ikke kvalm med førstemann, mer med andre og har vært mer kvalm den gangen jeg mista faktisk...

Tenker at kvalme de første ukene er bra, godt tegn på at lille spira har det bra og slipper og uroe meg :) Men om kvalme ut svangerskapet er godt tegn, tviler jeg :p Bare masse slit for mor! Sa i forrige svangerskap at smurfen hadde det alt for godt i magen min, grunnet ekstrem svangerskapskvalme hele svangerskapet, men blir det slik denne gang, kommer jeg ikke til å tenke slik :) Tenker at kroppen min ikke helt takler å være gravid jeg da...

Har to bevis på stua for at man ikke trenger å være noe annet enn trøtt! Denne gangen er jeg ikke trøtt engang:-/

Back
Topp