Ja der forsvant årets feriepenger.....

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Som student jobbet jeg bare deltid i fjor, feriepengene er derfor ikke så voldsomt å skryte av, rundt 7000. De blir nok bare brukt til regninger, mat og sånne vanlige ting siden jeg ikke jobber nå og ikke får stipend i juni. Blir vell samme greia med skattepengene :p men skal unne meg litt saker og ting jeg har lyst på også :)

Helene O_0 skrev:
Vi hadde en sydentur i mai, en uke.

Også skal vi til Hunderfossen og Oslo i sommer. Men det hadde vi ikke gjort om svigers ikke hadde betalt.

Her går alle feriepengene til å opprettholde lønna i juli. Jeg er timelønnet så jeg får ikke lønn de ukene jeg har ferie. Derfor brukes feriepengene til å dekke opp det.

Lurt å bruke pengene på noe fornuftig da.:) Kanskje dere kan spare litt å ta en langhelg eller noe til høsten eller vintern. :)

Det er kjipt med timelønna. Husker jeg alltid kviet meg til å ta ferie da jeg ikke hadde fastlønn. Ulempe og fordeler med det meste:p Blir nok ikke noe sparing her desverre alt vi har går til vår andreetasje. Beregnet kostnad der er 300.000 Så det er mange år til vi er ferdig der oppe:p Men vi skal nok klare å kose oss hjemme også, skal jo ha en liten baby i juli så det blir sikkert en veldig fin sommer:) Ferie får vi ta igjen:)

søteste skrev:

Helene O_0 skrev:
Vi hadde en sydentur i mai, en uke.

Også skal vi til Hunderfossen og Oslo i sommer. Men det hadde vi ikke gjort om svigers ikke hadde betalt.

Her går alle feriepengene til å opprettholde lønna i juli. Jeg er timelønnet så jeg får ikke lønn de ukene jeg har ferie. Derfor brukes feriepengene til å dekke opp det.

Lurt å bruke pengene på noe fornuftig da.:) Kanskje dere kan spare litt å ta en langhelg eller noe til høsten eller vintern. :)

Det er kjipt med timelønna. Husker jeg alltid kviet meg til å ta ferie da jeg ikke hadde fastlønn. Ulempe og fordeler med det meste:p Blir nok ikke noe sparing her desverre alt vi har går til vår andreetasje. Beregnet kostnad der er 300.000 Så det er mange år til vi er ferdig der oppe:p Men vi skal nok klare å kose oss hjemme også, skal jo ha en liten baby i juli så det blir sikkert en veldig fin sommer:) Ferie får vi ta igjen:)

oioi, stor oppussing med andre ord. Vi har også tenkt å bygge på huset, men venter til ungene er litt eldre. Da blir det nok noen somre uten særlig ferie. Men byferie er koslig det også. Hvis været viser seg fra en litt bedre side. :)

Baby i juli ja. Det blir sikkert kjempekoslig. :D Godt å være hjemme da. Få på plass rutiner og sånn etterhverten :)

pengene forsvinner fort ja;) Vi skal reise litt og spare litt. Jeg skal gå hjemme et år uten lønn, så greit å legge opp til vinterens sydentur og, og forhåpentligvis en jentetur i løpet av høsten. Men først er det sommerferie mot nord og til varmen i spania. Pengene får bein å gå på. La oss ikke glemme skattesmellen, kommer vel en hyggelig giro fra futen etterhvert...sukk...

Skal en ukes tid til Kristiansand, også går det en del bort i regninger og sånne kjedelige ting..

Jeg har vært student dette året og siden jeg ikke har jobba ved siden av så blir skattepenga fra overgansstønaden mine feriepenger og de går med til dansketur med ungene,skal til københavn en tur og en tur rundt i Norge for å besøke venner og familie..

Vi drøyer med ferien til ungene blir større. Nå konsentrerer vi oss om oppussing og familietid 

Åh, jeg ble glad av å lese denne tråden! Ja, ikke fordi jeg ikke ønsker ferie til alle på bv, men det er godt å se at det ikke bare er meg som må bruke pengene på hus og lån i år. Jeg fikk feriepengene inn i dag, og brukte mesteparten på å betale ned mastercardet. Resten går til å kjøpe nye briller, nye dekk til bilen og andre kjedelige (fornuftige) ting. Mannens feriepenger går til oppussing av hus. Men det er jo artig å puse opp og da! :)

Jeg fikk under 5000 siden jeg hadde liten deltidsjobb ifjor frem til august. dekker vel leie av hytte 4 dager på sørlandet. Mannen fikk noe mer så har heldigvis noe å bruke på ferie...

Jeg fikk feriepenger mine i januar, de forsvant på litt babyene og husleie og mat og... Nødvendige ting ;p feriepenger til samboeren min skal vi overleve litt på, for de har rotet med lønnen hans, så den kommer kanskje to mnd for sent (de har ikke lønnskjøring i juli). Ellers kjøre vi leilighet igår, og skal pusse opp, men banken var veldig entusiastisk angående oppussing av den, så de kastet litt ler penger etter oss i boliglån ;p

Fru.Maja skrev:
Her går alle pengene til å løse inn ett lån desverre=( kjipt akkurat nå, men deilig på sikt:)

Sånn er det her og... Men deilig på sikt ja! Neste år skal vi bruke ALLE feriepengene på å kooooose oss max! :)

En del har gått til shopping, klær til både meg og ungene.
Noe har gått til interiør - og noe går til småturer i sommer.
Vi kjøpte hus i vinter, så vi kommer til å bruke noe på oppussing også, pluss nytt kjøkken.

Mannen sine gikk til å betale restskatten hans.
Mine går til ferien til kristiansand + betale regninger og å leve for juli/august

Har sagt opp jobben min og har ikkje lønn i juli pga oppsigelsetiden min er over i juni og begynner i ny jobb i august så då får feriepengene dekke det :)

Feriepengene jeg fikk fra jobben skal finansiere ferien til sambo  - eller den lusne lønninga han får etter ferie blir det vel. Feriepengene jeg fikk fra Nav brukte jeg på ipad til samboeren - straks bursdag. Feriepengene samboeren min fikk.. de er brukt for lenge siden på vetikkehva. Han fikk både i fjor og i februar. Så. Ja.

Våre har gått til ekstraregninger pga noe greier i nabolaget her. Samt at vi har betalt et lån og resten har vi satt av til en bufferkonto å sverget på tro og ære at vi ikke skal røre. Har bestemt oss for å droppe ferien, for å klare å sette opp en sånn konto da vi ikke har hatt mulighet tidligere. Mer skal det bli der når skattepengene finner det for godt å dukke opp..blir vel ikke før oktober:/

Mine er borte i regninger, og det er flere regninger som venter på skattepenger... Så håper jeg at når min kjære får sine feriepenger så er regningsbunken borte! Det er lov å håpe.... Ferien¨går uansett til sommerhuset i Sverige.

Feriepengene mine gikk rett inn på spartekonto:) Skal på ferie til både kristiansand og paris i sommer.. og trenger da masse penger:)

Og noe gikk inn på sprarekontoen til jenta mi:)

fikk 32500 i feriepenger på fredag og nå har jeg 320 kr igjen...jaja..
gikk til lån og stor hageregning...

Back
Topp