Ja da....

Sess1976

Forelsket i forumet
begynner tanta å komme gitt..så nå starter jeg på progynova i morgen tidlig.. Godt å være igang igjen. En ting jeg så på tablettene er at de er merket med dager. Skal jeg begynne med en tablett merket lørdag jeg da eller? Jeg skal ta tre tabletter daglig, så merkingen bak på brettet vil jo ikke stemme alikevel. Noen som kan si meg hva jeg skal gjøre? Spiller det noe rolle hva jeg starter med osv?

Også leste jeg litt på nettet her om progynova, jeg viste jo ikke hva dette var så jeg tenkte å lese litt.. På pasientenutgave felleskatalogen sto nemlig dette...

Grunner til umiddelbar stopp av behandlingen.
Du skal avslutte behandlingen umiddelbart hvis du utvikler noen av tilstandene nevnt i avsnittet: ”Bruk ikke Progynova:” eller ved noen av følgende tilstander:

• Gulsott (gulfarging av hud og øyne) eller andre leverproblemer.

• Vesentlig blodtrykksøkning.

• Tilbakefall av migrene-lignende hodepine .

• Graviditet

Dette er jo stikk i strid med hva sykehuset har sagt til meg...blir jeg gravid skal jeg fortsette med progynova og progestan kapsler ut uke 10 i svangerskapet..snodige greier..[:)]
  •  
    Ja jeg følger instuksene fra sykehuset jeg ja...tørr ikke annet[;)] 
    Ja vi får håpe på at tanta kommer til deg også...dette er vel mer eller mindre den eneste gangen jeg virkelig ville at tanta skulle komme, ellers vil man jo helst at den skal holde seg borte[8D]
    Skal ringe inn mens på mandag jeg nå, så blir d vel UL 21 eller22 januar også innsett i uke 5 hvis alt går som det skal..spent nå ja...[;)]

så spennende, er samme hvor på brettet du tar, alle er helt like.
    ønsker deg lykke til, dette skal gå bra

Oi, ja da nærmer det seg. Lykke til!!

Back
    Topp