begynner tanta å komme gitt..så nå starter jeg på progynova i morgen tidlig.. Godt å være igang igjen. En ting jeg så på tablettene er at de er merket med dager. Skal jeg begynne med en tablett merket lørdag jeg da eller? Jeg skal ta tre tabletter daglig, så merkingen bak på brettet vil jo ikke stemme alikevel. Noen som kan si meg hva jeg skal gjøre? Spiller det noe rolle hva jeg starter med osv?
Også leste jeg litt på nettet her om progynova, jeg viste jo ikke hva dette var så jeg tenkte å lese litt.. På pasientenutgave felleskatalogen sto nemlig dette...
Grunner til umiddelbar stopp av behandlingen.
Du skal avslutte behandlingen umiddelbart hvis du utvikler noen av tilstandene nevnt i avsnittet: ”Bruk ikke Progynova:” eller ved noen av følgende tilstander:
Gulsott (gulfarging av hud og øyne) eller andre leverproblemer.
Vesentlig blodtrykksøkning.
Tilbakefall av migrene-lignende hodepine .
Graviditet
Dette er jo stikk i strid med hva sykehuset har sagt til meg...blir jeg gravid skal jeg fortsette med progynova og progestan kapsler ut uke 10 i svangerskapet..snodige greier..[:)]
Også leste jeg litt på nettet her om progynova, jeg viste jo ikke hva dette var så jeg tenkte å lese litt.. På pasientenutgave felleskatalogen sto nemlig dette...
Grunner til umiddelbar stopp av behandlingen.
Du skal avslutte behandlingen umiddelbart hvis du utvikler noen av tilstandene nevnt i avsnittet: ”Bruk ikke Progynova:” eller ved noen av følgende tilstander:
Gulsott (gulfarging av hud og øyne) eller andre leverproblemer.
Vesentlig blodtrykksøkning.
Tilbakefall av migrene-lignende hodepine .
Graviditet
Dette er jo stikk i strid med hva sykehuset har sagt til meg...blir jeg gravid skal jeg fortsette med progynova og progestan kapsler ut uke 10 i svangerskapet..snodige greier..[:)]