Ja, da...

Gratulerer!
Du trenger da ikke forlate oss, du har jo fortsatt en annen tass som du sikkert fortsatt innimellom lurer på ting om og kanskje vil dele erfaringer om[:)] Også er det hyggelig å ha deg her da[:D]

Wow, så gøy! Blir så koselig, ikke minst for barna, med to tette! Hurra!!!

Lykke til med svangerskapet! [:D]

Gratulerer sååå utrolig masse!!!
Så spennende å gå igjennom et svangerskap igjen så fort!

Jeg synes du nå være mest hos oss framover jeg, for du har jo forrige svangerskap friskt i minne, men det er jo lenger siden du hadde en liten en.[:)]
Og da "lurer" du sikkert på mere ang lille Noah, så derfor burde du nesten bare holde deg her du [8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: klinkekulen

Gratulerer så mye!![:D] Så koselig! Håper du oppdaterer oss her inne etterhvert [:D] Lykke til med et nytt svangerskap [:D]

Sign sign sign[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Jannekarin

Gratulerar så masse[:D][:D][:D]

Gratulerer!!!

GRATTIS [:)]
Du har jo en super tid i vente [:D]

ORIGINAL: Jannekarin

Gratulerar så masse[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye! 

ORIGINAL: Mexxie

Åhh..GRATULERER SÅ MYE <3<3<3
Håper du henger litt her og oppdaterer oss underveis også da :)
Lykke til med lille spiren i magen!! [:)]

[:D]

ORIGINAL: carinasverden

Gratulerer!
Du trenger da ikke forlate oss, du har jo fortsatt en annen tass som du sikkert fortsatt innimellom lurer på ting om og kanskje vil dele erfaringer om[:)] Også er det hyggelig å ha deg her da[:D]

Ja, blir nok til at jeg henger endel her altså, dere blir ikke kvitt meg så lett bare fordi jeg har ny spire i magen [:)]

ORIGINAL: Elsker Brus

Gratulerer sååå utrolig masse!!!
Så spennende å gå igjennom et svangerskap igjen så fort!

Jeg synes du nå være mest hos oss framover jeg, for du har jo forrige svangerskap friskt i minne, men det er jo lenger siden du hadde en liten en.[:)]
Og da "lurer" du sikkert på mere ang lille Noah, så derfor burde du nesten bare holde deg her du [8D][8D][8D][8D]

Hehe.. søte dere er [:)]

Ååå! Gratulerer SÅ masse!!!! [:D]
Superduper misunnelig assa!![8D]

Back
Topp