ja... da var det tomt i huset

Tjukkaaa

Forumet er livet
og selvfølgelig er det litt godt samtidig som det er trist. ER godt å få litt ro igjen. Alis skjønte nok at de dro for "godt" nå. Hun ble sur på dem når de prøvde si hadet til hun, ble veldig liten av seg når vi var dratt og ble veldig rolig resten av kvelden. Begynnte å snakke norsk igjen og[8D]

Vi har hittil hatt den beste julefeiringen på evigheter!! (forrige jul var jo alle syke så det ble nesten aldri jul da)[:)][:)][:)][:)]. Alt var bare absolutt perfekt! Skal prøve å få lastet opp par bilder nå [:)]

får legge dem ut igjen en annen gang - siden det ikke er noen her som har tenkt å legge igjen spor etter tittingen[;)]

Gleeeeeder meg til bilder! [:)]

Ååå å fine dere er! Flott bilde [:D] Ser ut som Alis har hatt en kjempe fin jul og kosa seg masse!! [:D] Emma her eelsker babyer og dukker nå - de sier i barnehagen at det ikke er noen hemlighet at Emma har blitt storesøster [8D]

HEEEEEEEEEEEEEY! [>:][>:][>:][>:][>:][>:] Jeg ser jo the holiday, er jo her innimellom!

FÅ INN NOEN BILDER IGJEN! [>:]

For ett flott bilderas! [:D][:D][:D][:D]

Så nydelig en familie dere er foran det flotte juletreet!

Dere har nok hatt en SUPER jul, det ser sånn ut! Moro med onkel og morfar ute på akebrett! [:D][:D][:D][:D]

Ååååå... Ble så glad da jeg så bildene lenger nede!!![:D]
For en skjønn liten familie dere er!![:D] Kan ikke skjønne hva du har gjort med blondt hår så lenge!! Foxy mama med mørkt hår altså!![:D][:D]

Ser ut som dere har kosa dere masse! Moro å få besøk hjemmefra!![:D]

ORIGINAL: Vand

For ett flott bilderas! [:D][:D][:D][:D]

Så nydelig en familie dere er foran det flotte juletreet!

Dere har nok hatt en SUPER jul, det ser sånn ut! Moro med onkel og morfar ute på akebrett! [:D][:D][:D][:D]

Takk for bilder [:)][:)]

Back
Topp