Ja, da var det Oliver og meg igjen da....

MinaMor

Forumet er livet
Vel vel jenter.

Først vil jeg ønske dere alle et GODT NYTT ÅR!
Er jo så sjeldent her inne...[&o]

Liten oppdatering fra oss...
Jeg er nå singel igjen. Viste seg at ting ikke fungerte, selv etter å ha flyttet ut en gang.
Nå føler jeg at jeg hvertfall har prøvd mitt beste! Å flytter ut med god samvittighet, og veldig klar for å starte på nytt. Oliver og jeg. Mannen i mitt liv!
Å vi kommer til å klare oss helt fint, er jeg sikker på. [:)]
baby får bare vente, så godt behandlingen ikke funket i september.... Men da var det tydeligvis en mening med det! Rart med det... Nå skal Mina bli kreeeesen på mannfolk! Nok er nok!

Vi skal leie en enebolig, suuuper flott og rett ved lekeplassen. Gleder meg jeg.
Må jo se fremover og tenke positivt! DET er viktig...tankens kraft...

Ellers håper jeg alt står bra til med dere og deres små ( store) og de som er inni magen! [;)]

Ha en fin dag jenter!

Så trist.[&o]

Godt at du klarer å se fremover da, se det positive i situasjonen osv. Og selvsagt kommer du og Oliver til å klare dere supert, det har dere jo klart før også.[:)]

Som du sier, det var vel like greit det ikke ble noe baby av behandlingen i høst. Du er fortsatt ung, og har mulighet til å finne deg en FLOTT mann å få ny baby med.[:D] Den rette dukker nok opp skal du se.[;)]

Lykke til videre da, og husk å holde oss oppdatert om hvordan du har det.[:D]

Takk for det jenter!
Jeg er såpass sta at dette går fint! hehe
huset vårt er jo bare hærlig, har vært så heldige der...

Jepp, mannen jeg skal få barn med er nok der ute et sted. Jeg må bare vente litt.
har godt å klare meg selv litt også.
Har tross alt hatt samboer siden jeg var 15 år!! På tide å prøve litt selv nå...

Å ja, jeg holder dere oppdaterte[;)]
er liksom noe som gjør at jeg MÅ inn her innimellom.. heh

[&o][:(]

så leit å høre Mina!!!!!!

Kos deg med Oliver du[:)] En dag når du minst drømmer om det, dukker <3HAN<3 opp.. [:)]

Back
Topp