Ja da var det kvelden

KathMor

Forumet er livet
Og nå må jeg nok våkne Isabelle gitt, hun var veldig trøtt og slokna klokka 17 gitt.... men nå må hun være våken en liten time... Nyter bare 10 minutters stillhet, Emma er nå lagt - trøtt som en dupp!! [:)] Så er det snart Isabelle sin tur... Litt ute av planen som vi pleier, men er så godt å ha tid til bare emma før hun skal legge seg , kjempe kos!!

Dere gjør på i kveld??

Her sover mini [:D] Sambo spyr så jeg har funnet frem smågodtet og brus [:D] SKal kose meg alene [:D]

Sambo spyr? [&:][:'(] Her har jeg synda..... kjøpte julesjokolade og marsipan.... [:o] *skamme seg*

Emma sovner ikke alltid med en gang når hun er så trøtt, rart med det men.. så hører hun jabber litt der inne enda [8D]

ORIGINAL: KathMor

Sambo spyr? [&:][:'(] Her har jeg synda..... kjøpte julesjokolade og marsipan.... [:o] *skamme seg*

Emma sovner ikke alltid med en gang når hun er så trøtt, rart med det men.. så hører hun jabber litt der inne enda [8D]
Jepp mini spydde i helga når jeg var borte så nå spyr han [:D] Må si at mannfolk som er syke er 100 ganger verre enn noe annet. [:'(]

Hvordan går det med dere?? Hvordan er Isabelle å ha med å gjøre? Og Emma, er hun sjalu?
Du har sikkert fortalt det før, men jeg vil vite mer[8D]

Deilig med litt alenetid da!! Også litt alene tid med bare en jente om gangen da!!![;)]
Her er Anna lagt og lillesnuppa våkna 5min senere. Perfekt. Nå er det pupping her, mannen er på trening.[;)]

Som regel er Isabelle våken fra 17 - 19/20.. så da er det av og til litt hektisk når "alt skjer på en gang" [&:]

Jo Anis, det går fint, overaskende bra! Forsatt så har overgangen fra 0 til 1 vært den største for meg, så jeg koser meg mye mere denne gangen! Er DEILIG å få nr to synes jeg! SÅ klart veldig inviduelt, men for meg så har det godt veldig bra - selv om jeg er så mye alene [:)] Man slapper så mye mere av, man har lissom vært gjennom det før og er mere trygg på seg selv!

Emma er kjempe herlig! Merker hun har reaksjoner men det er heldigvis kun retningen av trass mot far og mor, hun er (enn så lenge) en engel med søster og skal kose og klemme hele tiden! Blitt kjempe opptatt av babyer, i barnehagen skal hun skifte bleier på alle dukker og bamser [8D]

Bare sånn kort da Isabelle skal ha påfyll [;)]

Mannen er på teambuilding med laget så vi er bare to i hus[:)]. Frøken feisty kjemper mot trøttheten nede på soverommet og jeg venter på at hun skal gi seg sånn at jeg kan komme igang med skolearbeid[:)]

Back
Topp