Ja, da var det ett nytt spørsmål da *med bilde nå*

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
om denne jakka : http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=25&lang=no

Det slo meg nå at begge forstykkene skulle være like store, nå har jeg satt sammen jakka sånn halvveis og det vil jo da si at disse forstykkene møter hverandre på midten, men hvordan blir dette når jeg skal kneppe den da da?

Da burde vel egentlig det ene forsykket vært litt større enn det andre slik at jeg kunne lagt det over knappene??

Gud for ett styr bare for en jakke[:D]

Det også er litt rart serru, for det står ikke noe om knappehull i oppskriften, men jakken har en del store hull så jeg har bare regnet med at jeg bruker disse som knapphull jeg[&:]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Da burde vel egentlig det ene forsykket vært litt større enn det andre slik at jeg kunne lagt det over knappene??

Eller så må det andre stykket være litt større sånn at du får knappene under hullene[;)] Det stemmer nok helt med at de er like store skjønner du.... De skal overlappe hverandre på midten.

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Eller så må det andre stykket være litt større sånn at du får knappene under hullene[;)] Det stemmer nok helt med at de er like store skjønner du.... De skal overlappe hverandre på midten.

Ett lite øyeblikk så skal jeg ta bilde, for jeg skjønte ingenting av hva du nå sa[:D]

Sånn ser den ut:

Si jeg vil ha knappene slik:

Hvordan skal jeg da få det andre forstykket over?

Da ser jeg ikke annet enn at du må ha gjort noe feil en plass....
For forstykkene skal være like breie som bakstykket FØR du hekler stolpene...

Spørs om ikke jeg har heklet litt hardere på forstykkene enn på bakstykkene gitt, men har fått festet den ene siden nå og ser ut til at jeg ka få jenket det til...

Uansett så er det min første jakke da, så noen skjønnhetsfeil må den jo få ha[8D]

Takk for svar[:)]

Så søt jakka blir da![:D] Steike så rask du har vært!! Ville bare lagd lm-løkker til knappehull jeg tror jeg[:)]

Bare på kanten av den ene stolpen liksom?
Får prøve litt forskjellig og se[:)]

Det er jo verdens enkleste jakke og hekle da egentlig, bare litt sånn småtteri jeg ikke helt skjønner som nybegynner[8D]

Bare på kanten av den ene stolpen liksom?
Får prøve litt forskjellig og se[:)]

Det er jo verdens enkleste jakke og hekle da egentlig, bare litt sånn småtteri jeg ikke helt skjønner som nybegynner[8D]
Ja, det ville jeg gjort. Blir spennende å se ferdig resultatet[:D]

Back
Topp