Ja, da var det eggeløsning på gang..

tullmusa

Forumet er livet
Heisann jenter!!

Ser tickeren min viser at det er èn dag igjen til EL, men i gølge kalenderen min er det i dag.. Så nå har vi hatt oss annenhver dag denne uken + litt til. [;)]
Veldig spennende å se om vi har fått til![;)]

Får jo som alltid litt kalde føtter etter EL, for da kommer alle grunnene til å IKKE få barn, men etter mensen så har jeg SÅÅ lyst på! Flere i samme situasjon der??[&:]

Men jeg har sånn delvis bestemt meg for at om det ikke har skjedd nå denne mnd, så venter vi til neste år.. Har lyst på en vår/sommer/tidlighøstbaby.. Hehe![;)]

Men såå spennende! Dette blir nok to snegleuker.. Hihi![:D]
Noen flere som veeeenter og veeenter?

Klem fra meg![:)]

Får jo som alltid litt kalde føtter etter EL, for da kommer alle grunnene til å IKKE få barn, men etter mensen så har jeg SÅÅ lyst på! Flere i samme situasjon der??

Hehe kjenner meg godt igjen der ja!!! Har det på samme måte!!! HEHE...

Håper det klaffer for deg nå da!!! Lykke til!!!

Lykke til begge to (eller alle fire, blir det vel). Og hei Pastella, velkommen innom![:)]

Tusen takk begge to. [:)]
Lurte på om det kanskje ville vært lurt med en runde til i dag.. Men jeg tenker jo så rart at kanskje vi ikke burde det, for da forstyrrer vi de som allerede er der inne å jobber.. Hehe![:D]
Men om EL-en min er èn dag forsinket liksom, så bør vi jo trø til i dag også.. Hmm..[8|]

VET jeg kommer til å LEITE etter symptomer nå altså. Men skal prøve alt jeg kan for å la være. Da blir man bare så ekstra skuffet..

Vet åssen det er ja!!! Men nå denne mnd vet jeg ikke når eller om i det hele tatt jeg har el... Jeg kjenner ikke etter... Gidder ikke... HEHE... jeg vet nå at jeg er midt i syklusen, men aner ikke mer enn det.. Hehe

Det er i grunn kjempedeilig! Anbefaler å ta seg en liten ferie herfra... Det er avstressende kan man si...

lykke til alle sammen som har El på den tiden, det er bare og beordre gubben i seng![:D]

Har det på AKKURAT samme måten! Dessuten tenker jeg også at dersom det ikke klaffer denne mnd så venter jeg til neste år jeg og.. Trodde det var bare jeg som tenkte slikt da, så har aldri sangt noe. *hihi*. Har enda godt og vel en uke til EL så jeg er i alle fall utålmodig! Lykke til i alle fall[:)] Håper det blir klaff nå så du slipper å vente så lenge med prøvinga!

Hei Tullemusa! Jeg kjenner meg veldig igjen! Jeg sluttet på p-pillen i sommer i den hensikt å bli gravid. Håper selvfølgelig at det skjer, men samtidig er det noen grunner for å "vente litt" også. Jeg må faktisk innrømme at folk rundt meg (venner, familie ,kollegaer) har en viss påvirkning på meg. Det er "forventet" at det skal skje fra alle hold - det har vært ganske slitsom de siste par årene. I sommer bestemte vi oss imidlertid for å kutte pillen. Forholdets varighet og vår alder tilsa at det iallefall er dumt å bruke prevensjon. "Skjer det så skjer det". Jeg vil jo ikke bli en gammel mor heller! Så satt den med èn gang! Reaksjonen var både og; vi hadde jo ikke trodd at det skulle skje på første forsøk. Så fikk jeg en sa i 9. uke..
Siden da har vi nok villet litt mer, "nå skal vi ihvertfall bli gravide"!! Vi skulle jo ha en mars-baby, syntes det var helt supert. Nå håper jeg som deg; på sommer eller tidlig høst. Da jeg var 19 år reiste jeg til USA som aupair. Jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst, jeg hadde akkurat fått meg kjæreste og ville i grunn ikke reise noen steder. Men jeg tenkte "reiser jeg ikke ut i verden - nå som jeg har mulighet, kommer jeg helt sikkert til å angre på at jeg ikke gjorde det". Jeg strigråt på flyplassen, og satte meg helt alene på flyet. Dette var det beste året i mitt liv; jeg opplevde masse og knyttet mange vennskapsbånd. Angrer aldri på at jeg gjorde dette. Det samme tenker jeg om dette; jeg angrer sikkert dersom jeg venter til "det passer" (noe det aldri gjør), men jeg blir sikkert overlykkelig den dagen vi blir foreldre! :-) Så; stå på tullemusa! La det skje, du angrer garantert ikke!! Klem fra meg.

Takk for fin historie Lili. [:)]
Nei, jeg vet at om det ikke blir klaff nå, så er det masse jeg og min kjære kan gjøre før neste år. Være enda mere kjærester. [:)]
Men jeg håper jo selvfølgelig at det skal feste seg denne måneden ja. [:)]

Blir også påvirket av omgangskretsen min. Mange babyer der, og da blir jeg jo ikke mindre babysyk.. Og mamma håper jo også at det skal skje noe snart.. Litt slitsomt egentlig, menmen! Det er jo mitt valg så. [:)]

LYKKE TE I VERTFALL!!!!!!!

Heisann...

Jeg skjønner godt at presset kan føles sterkt jenter. Men jeg trur ikke det er veldig lur å tenke for mye på presset utenifra... Her er det få som maser heldigvis. Vet ikke åssen det blir i jula da vi skal være der hjemme så lenge... Men håper det ikke blir for mye press...

Lykke til!!!

Hei Tullemusa!
Håper det klaffer for deg denne mnd.....
Jeg har IKM imorgen......venter og venter....
Man ligger liksom på lur dagene før EL....og venter på rette "gjerningsøyeblikk".....og når EL er overstått....sitter man der...og lurer på hva de neste dagene vil bringe......
Får kanskje et snev av redsel....med tanke på hvordan livet forandrer seg....om man finner ut at man skal bli MAMMA....

Masse lykke til

Ja, ser "fram" til disse hersens ventedagene..[&o]
Jeg får også et snev av redsel, men jeg vet at det bare er tull av meg. Er bare et sånn stort steg å ta, men det steget fører jo inn i mammaverdenen! Tenk å få lov å bli mamma! Ahh.. *drømmer*[:)]

Forhåpentligvis får jeg nok å henge fingrene i framover. Masse jobbing, og julagavehalndling osv, så tankene kan få lov å strømme i andre baner. [:)]

Ja, tror dere pinade ikke jeg måtte ha meg en runde i går også! Lot være å stå opp etterpå, så nå er det bare å håpe på de klarte å svømme fram til egget. [:D]

Er enig i at følelsene er litt blandet når det gjelder å få barn eller ikke. Har veldig lyst på, samtidig som det ikke passer helt (men det kommer det vel aldri til å gjøre) [8|] Har sagt til mannen min at jeg ønsker å vente til februar med å prøve å bli gravid, men tørr ikke begynne på pillen igjen (har ennå ikke fått TR etter at jeg sluttet på pillen i september, etter 7 år) er redd for at det da skal gå enda lenger før det klaffer...... Får bare vente og se hva som skjer.......

Bare 11 dager igjen til testings! Ohhh! Dagene går fort! Ehh....[8|]

*ikketenkepådettenei,dablirjegbaregalihodet,ogdetviljegikkebli,mendetersåvanskeligogså*

Hehe [:D]
Du får ha lykke til med testingen når den tid kommer!
Ikkebligal,detersikkertikkesåmorsomtåværesammenmeddegda!

Åå...eg veit koss du har det! Eg har 8-10dager igjen før TR, eller eg kan teste om 10-11dager [8|]

Eg trur jo eg hadde festesmerter for et par dager si..men det var sikkert luftsmerter heller noko anna merkelig hihihihihihi.

Eg teller ned: 11..11..11..11..11..11..ørk fremdeles 11dager før testing [>:]

Back
Topp