Ja da var den kjøpt

KathMor

Forumet er livet
Stor-jente -sengen..... Spørs om jeg tørr montere den gitt, ikke gjort det i kveld.... skal etter planen gjøre det i morra.. Men må innrømme jeg er LIVREDD [&:][8D][:-][:o]

Det går nok kjempe fint skal du se.
Blir nok stas for henne!

PYSE[8D]

INGENTING å grue seg for. Når hun ikek hopper utav sprinkel senga så hopper hun ikke utav denne heller.
Hvilken seng ble det?

Ja det kan jeg innrømme - jeg er SUPER pyse [&:] sånn SINNSYKT pyse og [:o]

Kjøpte denne her jeg, så begynner jeg først med å snu åpningen inn mot veggen. Tror hun sovner fint, er bare morran jeg gruer meg fryktelig til... men men, kan jo være heldig da... Jaja, nå kjente jeg at jeg ble litt usikker på kvelden og sånn plutselig - sånn sug i magen [8D]

Samme som vi gjorde. Vi har snudd den "utover nå da. Men var genialt i begynnelsen for overgangen ble ikke så brå!![;)]

Kjempefin! Samme som Anna har ja?[:D]

Det er sååååå godt om morgenen når hun sitter i senga og roper "maaaaaaammmma"!!! Så roper jeg tilbake ; "Kom hiiiiiit" [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Anna har denne ja.. Hun hoppa ikke utav på mornigene før det var gått over 2måneder...[8D][8D]

Trodde vi hadde samme seng, helt til jeg så noen skrev at den var fra ikea?

Starte med stor - gutt - seng igår ,som han så fint kaller dt

Den er såååå skjønn den senga, men vi har sengehest til, har ikke dere? [:D]

Så herlig, våknet i natt med en sovende liten gutt ved siden av oss! haha...

Nei har ikke kjøpt sengehest enda - kjøper sikkert det når jeg skal snu henne riktige veien - glemte det litt i dag [8D] Men det er jo litt lettere å ta med på bussen, så ikke krise.. er så surrehue vettu - var nesten hjemme da jeg fant ut at vi hadde glemt å dra inn på lagret for å faktisk hente senga - var jo derfor vi var på ikea jo [:o][8D]

Ja får krysse all i ledd i kroppen om at dette går og alt går smuuuuud sæiling [:D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Nei har ikke kjøpt sengehest enda - kjøper sikkert det når jeg skal snu henne riktige veien - glemte det litt i dag [8D] Men det er jo litt lettere å ta med på bussen, så ikke krise.. er så surrehue vettu - var nesten hjemme da jeg fant ut at vi hadde glemt å dra inn på lagret for å faktisk hente senga - var jo derfor vi var på ikea jo [:o][8D]

Ja får krysse all i ledd i kroppen om at dette går og alt går smuuuuud sæiling [:D][:D][:D]

Hehehe... men lykke til så masse hvertfall! [:D]

Vet ikke åssen jenta di er sånn legge - messig, men gutten her tok det kjempe fint. han stod opp EN gang bare.... igår og idag...så håper det går like greit for deg og [:)]

Det går nok så fint! [:)]

Sengehesten fulgte med senga vår... [8|] Det er jeg helt sikker på altså!![;)] Sjekk om ikke den ligger i esken!!

ORIGINAL: *MissMe*

Sengehesten fulgte med senga vår... [8|] Det er jeg helt sikker på altså!![;)] Sjekk om ikke den ligger i esken!!

Ahhhhh det hadde vært gull!!!! Ikke sjekka oppi eska enda [8D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Vand

PYSE[8D]

[8D][8D]

Jajajajajajajajaja [8D]

han her hopper ikke ut av senga på mårran, tørr ikke. Skummelt å gå ut på stua, uten at mamma og pappa er der... ikke ut av senga for å bevege seg på rommet engang!

derimot på kvelden har d skjedd to-tre ganger, men er bare konsekvent og legger han igjen! funker bra d!

Også om dere hører de surre rundt inne på rommet etter de har lagt seg? Går man da inn for å legge dem i senga igjen? Her ser jeg det kan bli skriking fra Emma...... OM dette skjer[&:]

Også om dere hører de surre rundt inne på rommet etter de har lagt seg? Går man da inn for å legge dem i senga igjen? Her ser jeg det kan bli skriking fra Emma...... OM dette skjer[&:]

Anna kommer ut hvis hun ikke får sove, men det skjer stort sett bare de dagene hun har sovna i bilen osv... Da hører jeg henne rote litt rundt, men hun forlater ikke senga for å leke, det er det for mørkt til..[;)]
Noen ganger hender det hun er tørst også.
Jeg går inn og ber henne legge seg fint på puta, så tar jeg dyna på og susser god natt. Ikke noe dill-dall.

Er her det spiller inn når man har jente med stort temprmant ser du , tror få skjønner hvor heftig det er på denne jenta[8D][;)] Når Emma blir tilsnakket sånn så er det hun "klikker".. Til og med Mamma her har blitt litt sjokka de to dagene hun har tatt henne i barnehagen, hvor en liten mini ting kan få henne til å gå fra kjempe blid til skriking, hyling, hive seg i bakken osv...

Så mitt senario er at om hun går ut av senga, og tro meg -her er det ikke noe dilldall (- derfor hun klikker), og jeg kommer inn så og sier hun skal i senga for nå er det natta og vi skal sove, kommer hun trolig til å si : NEEEEEIIIIIIIIII lese bok ellers så skal hun bare et eller anna... Og når hun er i klikke modus så kommer hun til å kræle ut av senga, skrike, vri seg og ja... Hun kommer ikke til å lege seg ned i senga igjen uten en kamp. Som jeg ser mange kan. Da er det mye enklere å "frem og tilbake" med henne. Er når hun kommer inn i klikkemodus at ting blir vanskelig.... Men nå er dette bare worst case senario - og kanskje går det kjempe fint! [:)]

Back
Topp