Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: KathMor
Nei har ikke kjøpt sengehest enda - kjøper sikkert det når jeg skal snu henne riktige veien - glemte det litt i dag [8D] Men det er jo litt lettere å ta med på bussen, så ikke krise.. er så surrehue vettu - var nesten hjemme da jeg fant ut at vi hadde glemt å dra inn på lagret for å faktisk hente senga - var jo derfor vi var på ikea jo [:o][8D]
Ja får krysse all i ledd i kroppen om at dette går og alt går smuuuuud sæiling [:D][:D][:D]
Nei har ikke kjøpt sengehest enda - kjøper sikkert det når jeg skal snu henne riktige veien - glemte det litt i dag [8D] Men det er jo litt lettere å ta med på bussen, så ikke krise.. er så surrehue vettu - var nesten hjemme da jeg fant ut at vi hadde glemt å dra inn på lagret for å faktisk hente senga - var jo derfor vi var på ikea jo [:o][8D]
Ja får krysse all i ledd i kroppen om at dette går og alt går smuuuuud sæiling [:D][:D][:D]
ORIGINAL: *MissMe*
Sengehesten fulgte med senga vår... [8|] Det er jeg helt sikker på altså!![;)] Sjekk om ikke den ligger i esken!!
Også om dere hører de surre rundt inne på rommet etter de har lagt seg? Går man da inn for å legge dem i senga igjen? Her ser jeg det kan bli skriking fra Emma...... OM dette skjer[&:]