Ja, da tror jeg at jeg skal her.

Hybelharen

Elsker forumet
Heihei. Jeg har sneket litt her i noen dager, og i dag tok jeg en test. Gravid 2-3 stod det. Ikke heeelt planlagt siden storebror snart bare blir 8 mnd, men vi ville ha to tette så det går nok fint. Jeg har ikke sagt noe til pappaen enda, han skal få overraskelsen i farsdagsgaven jeg har laget. Spent på hvordan det går. Håper han blir glad. Flere som kommer til å få eller har tette fra før? Litt spent på hvordan det blir. Min svoger og svigerinne har akkurat fått sitt andre barn og eldste rakk å bli 13 mnd. Så vi har noe å sammenligne oss med der :)
 
Gratulerer så mye :) det blir nok en fin farsdagsgave:) jeg har en på 18 mnd så blir 2 år i mellom. :p
 
Gratulerer og velkommen :)
 
Gratulerer :)

Har ei på 20 mnd, de blir tette, men ikke sååå tette.
 
Takk damer :) Det blir i alle fall spennende fremover. Blir jo kjekt for de at de er så tette med tanke på lek og at de alltid vil ha selskap. Nå har pappaen stått opp, men enda ikke fått gaven. Han får få lov til å våkne litt først :p
 
Gratulerer og så koselig fars dags gave :)<3
 
Gratulerer :) det blir en koselig farsdagsgave :)
 
Gratulerer så mye ;) jeg har to med 21mnd mellomrom og de er både verdens beste venner og verdens værste fiender, men igjen deilig å ha de så tette :)
 
Han ble kjempeglad :) Så deilig. Han sa det kanskje var like greit, så slapp vi å tenke på det hehe Han har ikke klart å komme med et svar på når han var klar for nestemann. Håper lille klorer seg fast til juli, så får vi se hvordan eldste tar det. Veldig spennende :)
 
Gratulerer :) jeg har en på 16 måneder, så blir akkurat litt over to år i mellom. Det er jo ikke like tett som deg, men ett år tettere enn planlagt :)
 
Gratulerer så mye! :) med de to minste blir det 2 1/2 års mellom rom.. ikke så veldig lite som deres barn, men holder for oss :p
 
Gratulerer :D
 
Gratulerer og velkommen :D
 
16,5 mnd mellom våre :) Det er noen travle år mens de er små, men nå har de alltid en lekekamerat :) Selv om det krangles en del når de er to tette gutter :p

Gratulerer og velkommen :)
 
Back
Topp