Ja, da måtte jeg ut og kjøpe nye bukser i går..

Lykke-Li

Forelsket i forumet
Alle buksene mine har rett og slett blitt for trange rundt magen. :p

Jeg har hatt omgangssyke og siden torsdag har alt bare gått rett gjennom meg. Tror jeg har vært på do 15 ganger om dagen. Så jeg er jo helt uttørket og dehydrert.
Men magen er oppblåst som bare det, selvfølgelig. laughing7
Rar følelse å være skrubbsulten og nesten helt innhul og allikevel ha stinn mage.

Nå klarer jeg ikke å holde inn magen om morgenen lenger heller.
Veldig irriterende, for jeg har jo ikke lyst til at jobben skal få vite det helt ennå.

Men fikk nå kjøpt et par olabukser som jeg får kneppet igjen, så får vi se om det kanskje roer seg litt snart. :)

Hehe. Ja, det er noe rare greier. Hvor handlet du? Jeg må selv ut på litt shopping. Her passer buksene fortsatt, men jeg har nesten bare bukser med høyt liv og de klemmer sånn på magen. Begynner å bli ganske ubehagelig. Så er på jakt etter litt lave skinny jeans selv om jeg egentlig ikke liker lavt liv.

Jeg kjøpte flere forskjellige. Synes ikke det var noen vits i å bruke altfor mye penger på bukser som kommer til å passe i bare noen uker, så jeg kjøpte 2 par på HM og ett på KappAhl.
De fra KappAhl er helt fantastiske, anbefales.
http://www.kappahl.no/article/jeans_emma
Helt latterlige myke i livet. De er ikke så lave, men linningen er av mykt, mykt stoff så de klemmer ikke. :)
Også var de faktisk ganske fine på.. :bootyshake

Back
Topp