ja da har vi vært innlagt igjen...

Bruker817kos

Forelsket i forumet
fredag ble vi innlagt på sykehuset for at snuppa ikke gikk opp i vekt. hun kastet opp og fikk ikke puste til hvert eneste måltid,hadde hatt feber i over en uke!men var ikke derfor vi ble lagt inn (kun pga vekta).  vi var hos legen 2-3ganger, men de fant ikke noe galt. hun tok en snørr prøve for å sjekke åssen syk hun hadde vært. vi delte rom med andre, og gikk rundt på avdelinga. på mandag kom beskjeden om at hun hadde svineinfluensa, så da var det bare inn på isolat med engang. hun er fortsatt ikke helt frisk, men vi har kommet hjem igjen nå. Hun har sonde da hun skal ha i seg ca 600-800ml med melk + fast føde om dagen. og hun sutter ikke på flaska.

Åneeei, så utrolig skummelt! Bra dere er i gode hender nå da, så skal jeg krysse alt som skal krysses for at hun blir frisk fort som fy! :)

God bedring til lille tuppa <3

Huff, er jammen ikke bare bare for dere[:o]
Godt at dere har kommi hjem nå da og at snuppa er på bedringens vei!
Sender en 'godbedringsklem' til henne fra oss

ORIGINAL: lillebebis

Åneeei, så utrolig skummelt! Bra dere er i gode hender nå da, så skal jeg krysse alt som skal krysses for at hun blir frisk fort som fy! :)

Uff.. Stakkars. *sender masse varme tanker*! Bli fort frisk.
Klem

Sign! Skummelt... [&:]

Stakkars lille!!

Sign!

ORIGINAL: Marikii

sign[:)]

Uff.. Stakkars lille :/ Bra de fant ut hva det kom av da, så får vi håpe hun blir fort frisk! Klem

Svineinfluensa[:'(][&o]

Stakkars lille!!! Håper virkelig hun kommer seg raskt!

GOD BEDRING[:)]

Sign<3

nei og nei..godt hun får god behandling nå! hvordan er det med deg da mammaen? uff så mye dere må igjennom altså[&o]
God bedring så mye til lille venn, en god klem til dere begge[:)]

ORIGINAL: *Kolibri*

nei og nei..godt hun får god behandling nå! hvordan er det med deg da mammaen? uff så mye dere må igjennom altså[&o]

merker jeg angrer litt på at vi dro hjem i dag. skummelt med sonde. sitter å sonder med nervene på høyspenn nå. for hvis den ligger feil kommer det i lungene isteden[&:] men da skal hun hoste, hun bare ligger å vrir litt på seg når jeg sender inn melk. så går nok bra.

takk alle sammen [:)]

ORIGINAL: prematurmor2010

ORIGINAL: *Kolibri*

merker jeg angrer litt på at vi dro hjem i dag. skummelt med sonde. sitter å sonder med nervene på høyspenn nå. for hvis den ligger feil kommer det i lungene isteden[&:] men da skal hun hoste, hun bare ligger å vrir litt på seg når jeg sender inn melk. så går nok bra.

takk alle sammen [:)]

uff, jeg klarer ikke engang forestille meg hvor fortvilende dette må være for deg og dere[&o] men jeg tenker at de ikke hadde sendt dere hjem hvis de ikke trodde dette ville gå fint[:)] du får ha lav terskel på å kontakte sykehuset hvis du er usikker da..må jo ta vare på deg og vet du, så du ikke sliter deg ut.
Klem!

ORIGINAL: Mexxie

Uff.. Stakkars lille :/ Bra de fant ut hva det kom av da, så får vi håpe hun blir fort frisk! Klem

sign!

Sjekker du ikke plasseringen på sonden før du gir henne melk?? Det må vi gjøre når vi gir sondemat til barn på sykehuset jeg jobber på.. Alltid sjekke at den er på riktig plass før vi gir noe som helst..

Håper det går bedre med henne nå som hun får næring gjennom sonde, da slipper hun å bruke energi på å spise, kan heller bruke den på å bli frisk.. :) Jeg krysser fingrene for at hun kommer seg etter svineinfluensaen..

Rart at du ikke har fått beskjed om å sjekke donden før du setter ned mat, enten ved å sette inn luft( vet ikke om man gjør det på barn) og lytte etter luftlyder i magen, eller trekke opp mageinnhold. Er sånn vi gjør det på vår avdeling i hvertfall.....
Lykke til , håper hun legger på seg!!!!

ORIGINAL: Marikii

Back
Topp