Ja da har jeg..

*Mama*

Gift med forumet
mistet den nye tlf jeg kjøpte for noen uker siden.. [:(] Låg den igjen på benken uti parken rett ved huset vårt i dag. Den er på vibrerende så jeg pleier å høre når det ringer selvom, men hører ingenting i huset eller i vognen. Og i parken er den ikke.. Men den ringer... [8|][:o][:(] Burde jeg sperre den? Eller vente til i morgen og se om den dukker opp eller noen tar den eller ringer fra den?[8|][:(]

Skriv en tekstmelding til telefonen din om hvor de som har funnet den kan levere den og deretter sperr den....det kan jo være noen ikke fullt så ærlige som finner den så det er kjipt viss de ringer til Bolivia i flere timer og du må betale...

ORIGINAL: Black Beauty

Skriv en tekstmelding til telefonen din om hvor de som har funnet den kan levere den og deretter sperr den....det kan jo være noen ikke fullt så ærlige som finner den så det er kjipt viss de ringer til Bolivia i flere timer og du må betale...

Sambo er vekke i dag så fikk en venninne til å gjøre det over msn.. Så tar å sperrer den nå jeg. Men hvordan klarer jeg det uten tlf?[8|][:(]

viss det var å sende sms du mente hvordan: eurobate.com gulesider.no

Må jo ringe Chess for å få det sperret.. Her sitter jeg dønn alene i leiligheten uten tlf. Pokker.. Blir en dyr affere vis det er noen som driver å ringer utlandet/grise tlf med den..[:o][:(]

Men er liksom bildene fra 17mai og slikt av Christell som er viktigst.. [:(][:(]

Ogsp reiser vi til Tyrkia neste lørdag og da blir jeg uten tlf.. [:o][:(]

ORIGINAL: snupsemamma

ORIGINAL: *Mama*

[Sambo er vekke i dag så fikk en venninne til å gjøre det over msn.. Så tar å sperrer den nå jeg. Men hvordan klarer jeg det uten tlf?[8|][:(]

Går det ikke an over nettet da? Vet ikke hvilken operatør du har, men jeg TROR det går an å gjøre det på Telenor Mobil sine nettsider i hvert fall...

Chess, var på siden deres og der måtte man ringe.. [&o]

ORIGINAL: 3 stars

E det ingen her inne som du kjenne som kan hjelpe dæ?

Nei ikke som jeg ser.. [:(] Var ikke noe kjekk start på helgen dette altså..[:(]

uff da, det var kjiipt.
Jeg ville sperret den[:)]
så er det ingen som eventuellt får ringt for dine penger[:)]
Håper du finner den[:)]

tro om ikke du får sperret hvis du sender inn dette skjemaet ???
http://www.chess.no/kontakt-oss/index.php?contact_category=21&contact_subject=55

kan sikkert ringe og sperre den for deg jeg[:)] bare du forklarer hvordan

Back
Topp