Ja da har jeg testet positivt på korona. Noen andre som har hatt det i 1.trimester?

Høstbaby2017<3

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Jeg er redd for spontanabort :( men det er ikke sikkert korona har noe å si på det? Er det flere her inne som har hatt korona i det siste?
 
Samboer har korona nå, så forventer at jeg og snart får det. Har hørt flere som har hatt korona der det har gått helt fint ;-)
 
Jeg har hatt korona og det e mange av oss her inne som har hatt det. Det finnes allerede en tråd på dette som heter "var det her noen hadde korona?" du finner den sikkert på side 2. Der kan du lese hvordan det har vært for oss å ha corona. Det har gått veldig fint med oss :happy:
 
Positiv idag, 8+2
 
Jeg testet positivt torsdag etter eldste fikk det tidligere i uka. Er vel i uke 6 nå. Dette er den mildeste forkjølelsen jeg har hatt, så ser ikke for meg at det kan ha noe å si for fosteret.
Det er vel heller ingen forskning som tyder på at det er noe større mulighet for spontanabort :)
 
Jeg har korona akkurat nå, og er i uke 7+1. Testet positivt på hurtigtest under 1 time før jeg skulle legges inn på sykehuset for ekstrem svangerskapskvalme! :arghh: Så nå ligger jeg på sofaen hos min koronasyke mamma som er sykepleier og derfor kan gi meg væskebehandling for kvalmen i stua si :happy8 Det har så langt gått overraskende bra å ha korona samtidig med kvalmen. Mer bekymret for kvalmen enn korona :laughing002
 
Jeg er redd for spontanabort :( men det er ikke sikkert korona har noe å si på det? Er det flere her inne som har hatt korona i det siste?

Jeg er midt i korona nå, er halvveis i isolasjon, og jeg er ca 5 uker på vei (men egentlig 3,5 uker siden befruktning) med andre ivf forsøk. Så her håper jeg på at koronan ikke skal ha noe innvirkning, da første endte i MA i november.
Er veldig lite syk tross korona kan være for at jeg har tatt 3* pfizer, så satser på det går veien med den lille i magen.


Masse lykke til deg
 
Siden covid er en luftveisinfeksjon så ville jeg ikke trodd det kan forårsake en abort, så dette går nok bra skal du se ;)

Jeg er 16+6 og har covid akkurat nå.

Pass på å få i deg mat og mye drikke!
 
Jeg hadde det veldig tidlig, rundt 3-4 uker. Baby er foreløpig frisk og rask. Jeg var ikke dårlig selv heller, annet enn mild forkjølelse.
 
Back
Topp