Ja da fikk jeg lyst til..

citlon

Elsker forumet
Aa lage noen traader..
Hvilken vogn har dere kjopt og hvorfor?
Hvilken stelleveske har dere valgt?

Litt vogndilla her..og fikk lyst til aa vite hva dere har valgt..

Jeg har Emmaljunga Cangerro (3-hjuling)og citybag i celebration white med Emmaljunga stelleveske i hvitt..Den som heter style og ser ut som en veske..Sportsvognen er sort og der har jeg kjopt en Storsak stelleveske i sort:-)

Unnimamma91 skrev:
Har reservert Emmaljunga Edge, og stelleveske som føler med, plus byStroom stelleveske :)

Hvlken farge?Og hvilken type av byStroom?

citlon skrev:

Unnimamma91 skrev:
Har reservert Emmaljunga Edge, og stelleveske som føler med, plus byStroom stelleveske :)

Svart :) byStroom Cleo i lys grå eller no :)

Vi har kjøpt denne:

Emmaljunga Edge Duo i fargen Aubergine, stelleveske følger med i samme fargen.. fant bare ikke noe bilde av den :P 

Vogn: Har en gammel Simo, aner ikke hvor gammel eller eksakt merke. Den er i alle fall stor, og har god plass under. Og det beste av alt, ikke lufthjul :-D

Stellevekse: En grå Disney Ole Brumm veske. Den er vel rundt 5 år gammel...

Begge deler er arvet, og det synes jeg er helt topp. Er ikke avhengig av det nyest og mest shiny på markedet. Jeg er nemlig lite imponert av dagens tilbud når det kommer til vogner...

Vi har kjøpt Emmaljunga City cross, i fargen som heter Black. Stelleveske som hører til vovna :)
Vi kjøpte den fordi den er så lett, siden det er jeg som skal løfte mest på den inn og ut av bil og har ikke så veldig god rygg :) Den veier jo bare 13 kg :) gleder meg veldig til vi får den i hus, den er bestilt til uke 13, så vi får den nok i mars en gang :)

vi skal ha teutonia spirit s3 denne gangen

grunnen:
*Trengte en lettere vogn enn emmaljunga edge duo som jeg hadde sist
*hadde lyst til å prøve tre-hjuling der sittedelen kunne snues.

stelleveske har jeg en svart og kjedelig fra sist og har såååå lyst på ny, får se, sleng gjerne inn noen inspirasjonsbilder til meg ;)

Jeg syntes at emmaljunga har en del fine stellevesker. På babybutikken her jeg bor har de nesten kun stellevesker fra emmaljunga. Det er noen som ser ut som vanlige vesker, men samtidig er det god plass i de med mange muligheter:)

http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Stellevesker/Stelleveske_Style-602.html

BlackBeauty skrev:

grunnen:

stelleveske har jeg en svart og kjedelig fra sist og har såååå lyst på ny, får se, sleng gjerne inn noen inspirasjonsbilder til meg ;)

vi har kjøpt Brio Happy :)

Ble Brio Go på oss. 
Og vi fikk med stelleveska til brio gratis, så har den foreløpig. Kjøper kaaaanskje ny etterhvert.

Jeg lider av vogndilla, dette blir vår 18.vogn på 5 år. *grøss*

Vi kjøpte en Teutonia Spirit s3 i begynnelsen av januar, etter masse googling. Mange negative erfaringer og noen få positive, men vi prøver.
Grunnen er noe av de samme som BlackBeauty nevner, vi vil ha sportsdelen vendt mot oss og tre hjul.
Den står hos min tante, men regner med vi har den om ca 2 uker og da skal den testes på storebror til og fra bhg. da får vi i hvertfall testet stabiliteten :p

Stellevesken har vi fra forrige gang, en svart fra Gaia&Ko. helt grei, men med skumle magnetknapper som avmagnifiserte kortene mine sist :P
http://www.google.com/imgres?q=svart+gaia%26ko+stelleveske&hl=no&client=safari&sa=X&rls=en&biw=1280&bih=607&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=Ma8rxCy3vFCLjM:&imgrefurl=http://ringblomst.no/forum/showthread.php%3F37391-Stellevesker-fra-Gaia-amp-ko-og-OiOi!&docid=RPgPp1DFYxF5iM&imgurl=http://www.krusedull.net/images/nylon_svart.gif&w=725&h=850&ei=nAojT4HqG4Hf4QTy57SYCA&zoom=1&iact=rc&dur=548&sig=111929807354150936222&page=1&tbnh=130&tbnw=109&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=91&ty=88

Unnimamma91 skrev:

citlon skrev:

Unnimamma91 skrev:

Svart :) byStroom Cleo i lys grå eller no :)

Sort er jo alltid praktisk..og da er d jo lekkert aa bryte med stellevesken i graatt

Aprilblomsten skrev:
Vi har kjøpt denne:

Emmaljunga Edge Duo i fargen Aubergine, stelleveske følger med i samme fargen.. fant bare ikke noe bilde av den :P 

Den er lekker

Saa flott da:-)
Aa kjope ny vogn var vi heldigvis enige om-til var forstefodte..Men siden er det blitt noen vogner..Jeg eeelsker vogner-og gruer meg til den perioden er slutt..kunne kjopt noe nytt  hele tiden..Men det blir litt vel dyrt for lommeboken.heldigvis har jeg en snill mann som har latt meg faa lov..Selv om det er blitt vel mye..Men jeg steller de som det skulle vaere den dyreste bil..Og dette er og blir mine "biler" i en periode

Synes det finnes mange og gode vogner jeg-men klart jeg og kan se forskjell paa kvalitet..men det kommer jo ann paa bruk..Turer versus shopping;-)

Rosa13 skrev:
Vi skal kjøpe Simo kombivogn :)

Gode vogner:-)

maggie91 skrev:
Vi har kjøpt Emmaljunga City cross, i fargen som heter Black. Stelleveske som hører til vovna :)
Vi kjøpte den fordi den er så lett, siden det er jeg som skal løfte mest på den inn og ut av bil og har ikke så veldig god rygg :) Den veier jo bare 13 kg :) gleder meg veldig til vi får den i hus, den er bestilt til uke 13, så vi får den nok i mars en gang :)

Gode og lette:-)Har den selv i bhg.Kjekt du kan ha den mot deg..Men jeg merker jeg er blitt vant til hjul som svinger..saa jeg merker det veldig godt naar vi er paa senter:-)

Kryssemynte skrev:
Ble Brio Go på oss. 
Og vi fikk med stelleveska til brio gratis, så har den foreløpig. Kjøper kaaaanskje ny etterhvert.

Jeg lider av vogndilla, dette blir vår 18.vogn på 5 år. *grøss*

Ugg..ja da slaar du meg;-)Seer veldig god ut..DE skryter godt av denne

BlackBeauty skrev:

grunnen:

Vurderte denne selv..men hun forstefodte er saa lang..saa jeg turte ikke:-)

Back
Topp