Ja da er tiden kommet

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja idag er siste dagen jeg får vært her masse,for i morgen braker det løs med jobben igjen..
Blir litt rart å skal jobbe igjen siden jeg ikke jobbet så mye mens jeg gikk gravid..Jeg var jo dårlig i hele svangerskapet..[:'(]
Men skal bli deilig oxo da,komme seg ut blandt folk..[:)]

Så da blir det ikke mye tid jeg får her inne fremover tenker jeg,blir jo litt rart å ikke logge meg inn på morran..[&:]
Men skal vel bli godt med litt pc fri oxo..[8D]

men du er jo igrunnen veldig heldig og da synes jeg tvilling74 som får jobbe i den bhg som noah skal gå i.så du får jo sett han mens du er på jobb[:)]
men du får ha lykke til.du kommer nok til å kose deg masse selv om du er på jobb tror jeg.

Du må bare nyt denne siste dagen din hjemme og du må ha lykke til i morgen.
Jeg vil savne deg her inne på bv.
Det blir sikkert godt å komme seg litt ut, jeg gleda meg til skolen begynner, for jeg er ganske lei av å være hjemme.

Ja her har vi bare kost oss og slappet av,merket litt klær og vasket klær..
Kommer jo innom på kveldstid da..
Så jeg blir jo ikke helt borte[:D] Blir ikke kvitt meg så lett[:D][:D]
-----------------------------------------------------------------------------------------
Blir nok uvant det ja. Jeg skal begynne å søke jobb nå. Har gått hjemme siden jeg ble gravid. Hadde akkurat slutta i den jobben jeg var når jeg ble gravid. Det blir sikkert godt for deg og komme deg ut i jobb og [:)]

Ja blir uvandt,men deilig..Har jo nesten ikke jobbet siden jeg ble gravid,siden jeg var så dårlig..Men godt skal det bli..
---------------------------------------------------------------------------------------------

men du er jo igrunnen veldig heldig og da synes jeg tvilling74 som får jobbe i den bhg som noah skal gå i.så du får jo sett han mens du er på jobb[:)]
men du får ha lykke til.du kommer nok til å kose deg masse selv om du er på jobb tror jeg.

Ja jeg er veldig heldig der..
Å så er det jo kjekt å se hvordan han vil trives i barnehagen og hvordan han kommer til å opføre seg over for de andre barna.

ja skjønner at det skal bli godt. skal være hjemem et år til å det blir kos men må finne på noe uten barn og trenger det alle parter.
lykke til i morgen

Uff ja, rart når denne epoken er over... Jeg begynner å jobbe den 20.aug. og må si jeg nesten blir litt lei meg for at det er over... Du kan jo trøste deg med at det ikke var siste gang du skal gå hjemme med barn da - regner med at det kommer en liten prins/prinsesse til hos dere!!?!?![;)]

Utrolig hvor fort dette året har gått. Det var så mye jeg skulle gjøre, spesielt i sommer, som jeg ikke har gjort (mye pga været...) - og nå er det for sent. Ida starter i b.hagen i morgen... Nei, jeg er som sagt litt trist pga dette...[:D] 

Tror jeg lister meg ut herfra før jeg blir for sentimental...[8|]

ORIGINAL: toBarn

Uff ja, rart når denne epoken er over... Jeg begynner å jobbe den 20.aug. og må si jeg nesten blir litt lei meg for at det er over... Du kan jo trøste deg med at det ikke var siste gang du skal gå hjemme med barn da - regner med at det kommer en liten prins/prinsesse til hos dere!!?!?![;)]

Utrolig hvor fort dette året har gått. Det var så mye jeg skulle gjøre, spesielt i sommer, som jeg ikke har gjort (mye pga været...) - og nå er det for sent. Ida starter i b.hagen i morgen... Nei, jeg er som sagt litt trist pga dette...[:D] 

Ja dette året har gått så altfor fort..
Skulle gjerne gått hjemme ettår til,men vi har ikke råd til det..
? at jeg tror det er sundt for både meg og Noah å kome ut blandt flere folk..Ikke minst sånn at han ikke blir helt mamma dalt[:D]

Å hva får deg til å tro at det kommer en til hos oss da??[&:][8D]
Jeg har da aldri sagt jeg ønsker meg flere barn...Hihi[:D][:D]

Å joda,vi jobber for harde livet med å få det til å klaffe snart[:)][:)]

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: toBarn

Ja dette året har gått så altfor fort..
Skulle gjerne gått hjemme ettår til,men vi har ikke råd til det..
? at jeg tror det er sundt for både meg og Noah å kome ut blandt flere folk..Ikke minst sånn at han ikke blir helt mamma dalt[:D]

Å hva får deg til å tro at det kommer en til hos oss da??[&:][8D]
Jeg har da aldri sagt jeg ønsker meg flere barn...Hihi[:D][:D]

Å joda,vi jobber for harde livet med å få det til å klaffe snart[:)][:)]

Hihi... håper spiren sitter snart da!!!

Siden dette er siste gang (ihvertfall etter planen) som jeg skal gå hjemme med permisjon, så er det nok derfor jeg synes det er ekstra trist nå... Var ikke sånn med Andreas. Uff, får vel bare lage et barn til da...[:D][:D] NOT!!![:D]

Er enig med deg at barna og foreldrene har godt med litt tid fra hverandre. Merker jo det på Andreas nå i ferien hvor han har hatt lite kontakt med barn på sin egen alder - milde moses, mye energi ja... Han gleder seg til imorgen til å treffe vennene sine igjen.. og ikke minst kjæresten!!![:D]

Back
Topp