ja da er permisjonen over...

ElinR

Betatt av forumet
...men har ferie nå da...frem til påske. så jobbstart 10.april her. Da "overtar" mannen her hjemme :-)
Åssen er d med dere? :-)

Har permisjon frem til 20. april.. Fedrekvoten er overført til meg da, hadde den ikke vært det, skulle jeg alt ha jobbet fra slutten av januar.. Men blir vel ut i jobb igjen fra slutten av april, hvis det løser seg med barnehage/dagmamma eller annet barnepass.. 

Her begynner jeg igjen i juni en gang, etter permisjon og 4 uker ferie.. Jobbe noen dager, også er det søren meg ferie igjen. Akkurat da er det fantastisk å være lærer 

Begynner i midten av juni.

Tar ut 8 ukers ferie etter endt permisjon (fjor årets, og årets ferie).

Hvis jeg er heldig å får ny jobb begynner jeg 9 juli. Og jeg GRUER MEG!!!

Vi bodde i utlandet før lillegutt kom til verden, så jeg har ikke noen jobb jeg skal tilbake til her i Norge. Så da "må" jeg ingenting! ;-)  :-) Ser an om jeg blir lenger hjemme enn til høsten, men blir tidligst bhg i august.

Her går permisjonen ut 1 juni. Da tar pappsen over frem til barnehagestart i august, og så tar han fri fredagene til midten av oktober. 

Tror nok jeg kommer til å være hjemme helt til studiestart høsten 2012. Nå har vi råd til at jeg kan være hjemme til da, siden mannen endelig har fått seg en jobb. 

Back
Topp