Ja da er eg også ruger

VilSåGjerne

Forumet er livet
på 2 gull egg[:D] 

var ett egg som var delt seg i 5[&:] (?)

de andre eggene ville ikke ha tålt en opptining,så eg fikk ingen på frys[:(][:(][:(][:(]

så håper virkelig at eg har gull eggene no for dette vil eg ikke gjøre om igjen på en god stund.

pillen jeg skulle ta før inntak og 4 timer etter liker eg ikke, blir jo såååååååååå skjelven og ekkel, hjertebank også, føler meg døds syk[&:][:'(] men no skal den snart gi seg,håpe håpe håpe[:D]

eller så går alt bra her[:D] dødds godt å komme hjem igjen[:D]

har du inn 2????
å så bra da...det øker jo sjansene litt.
ååhhh vi er rugere...hihi
jeg fikk da ingen piller hverken før eller etter.
hmm
men jeg har 1 på frys da...men du har jo 2 inn da...heldiggrisen[:)]
skal se vi ruler novemberklubben snart...tjohei[:D]

Så flott da rugeren vår, 2 egg var ikke værst at du fikk, men det som ble 5 delt var det årsaken at du fikk lov til å få to inn? Synd med de andre da som ikke var bra nok til frys, men du trenger jo ingen på frys så lenge du ruger på guleggene, lykke til med rugingen.

Så du fikk tabletter ved insetting også, det fikk ikke jeg, men for den del så trengte jeg det heller ikke. Høres ikke så fristende ut med de tablettene, var det smertestillende eller hva slags tabletter er det?

ORIGINAL: *ruge*babytutta

har du inn 2????
å så bra da...det øker jo sjansene litt.
ååhhh vi er rugere...hihi
jeg fikk da ingen piller hverken før eller etter.
hmm
men jeg har 1 på frys da...men du har jo 2 inn da...heldiggrisen[:)]
skal se vi ruler novemberklubben snart...tjohei[:D]

ingen piller???? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det skal du være glad for. det var en type astma medisin, den skulle gjøre livmoren avslappet eller noe sånt,men bivirkninger var skjelvinger og hjertebank. du vet jo kossen kroppen din blir når du blir KJEMPE redd?????? sånn e d,helt sinnsykt[:'(] men denne går vel ut av kroppen snart.

ja jett om vi skal,vi skal inn i den klubben begge to du[:D]hihi

hun sa det gikk så super bra å sette inn på meg...å det var et godt tegn på at jeg ble gravid..jo enklere jo bedre...tok noen sekunder så var det over...
nei ikke noen piller..fikk nok onsdag haha

ORIGINAL: twinanne

Så flott da rugeren vår, 2 egg var ikke værst at du fikk, men det som ble 5 delt var det årsaken at du fikk lov til å få to inn? Synd med de andre da som ikke var bra nok til frys, men du trenger jo ingen på frys så lenge du ruger på guleggene, lykke til med rugingen.

Så du fikk tabletter ved insetting også, det fikk ikke jeg, men for den del så trengte jeg det heller ikke. Høres ikke så fristende ut med de tablettene, var det smertestillende eller hva slags tabletter er det?

en slags astma medisin. for å roe ned livmoren eller noe sånt. klarer jo nesten ikke å trykke på knappene her,ekkelt.

det med det rare egge vet eg ikke,fikk med meg det derr skikkelig for eg kledde av meg når det ble sakt[:)]

Grattis som ruger
og så 2 egg inn også!  da får du bare følge i Apple sine fotspor[:D]

Velkommen i rugeklubben du og da. Mitt egg var og delt i 5, og det virket som om de synes det var mer positivt enn de som bare har vært delt i fire før. Så vi får krysse fingrene og håpe på det beste [:)]

ORIGINAL: pikolino

Velkommen i rugeklubben du og da. Mitt egg var og delt i 5, og det virket som om de synes det var mer positivt enn de som bare har vært delt i fire før. Så vi får krysse fingrene og håpe på det beste [:)]

ÅÅÅÅÅ????? kanskje eg har fått det egget inn då???[8|]

Kanskje det??? Men nå er jo ikke jeg noen ekspert. Det bare virket på de at dette var bra. De smilte ekstra mye og sa at det så så fint ut. Men hva vet vel jeg. Det er vel ikke så nøye så lenge eggene våre blir hengende inni magene våre [:)]

ORIGINAL: Muppa

Nei så moro, rugehøna vår !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nå skal de dele seg og vokse og gro, og feste seg i magen til mamman sin!
Spennende tid i ventet snuppa.

Leit at du ikke fikk egg på frys, men satser alt på at du ikke ville trengt de likevel

håper eg ikke trenger mere egg no på en stund,men eg må si at eg kvir meg til neste gang[&:]

no skal eg ruge som bare det[:D]

ORIGINAL: Hope

Grattis som ruger

Grattis som ruger
[:)]

ORIGINAL: Nesing

Nå er sjefshøna blitt sjefsrugeren! [;)] Lykke til fremover, VilSåGjerne. Håper og tror dette går veien! [:)]

tusen takk[:D] alle sammen[:D]

ORIGINAL: Vugge

Kos deg masse som ruger, og gratulerer med 2 egg!!

tusen takk[:D]

LYKKE TIL SOM RUGER=))
jeg ruger også,skal teste på mandag,er spent nå jah;)

håper vi begge har noen gull egg, denne behandlingen tar på,men er verdt det;)

men hva betyr det egentlig at det har delt seg? mitt egg hadde delt seg i 7...men skjønte det ikke helt...

Lykke lykke til!!!

Grattis som ruger

Signerer denne. Lykke til. [:D]

Back
Topp