Ja da er det bare å vente.. oppdatert..

smurfen

Elsker forumet
Nå er jeg hjemme fra blodprøven. Så kan jeg ringe inn kl 15:30..[8|]
Har ikke blødd noe mer idag, så nå er jeg spent assa[:)] Var jo så skuffa når jeg begynte å blø og var sikker på at det var mensen og at det ikke gikk denne gangen.. Men var bare brunt blod i 2 dager. Så nå har jeg håp igjen[:D] Kanskje dumt og håpe på noe som helst. Men det er jo umulig å ikke gjøre det...

... vente vente..[:)]

..........................

I mitt hodet trodde jeg nesten jeg var gravid..
men nå kom mensen[:(][:(][:(]
Off nå ble jeg skikkelig lei meg.. Hadde jo sluttet å blø litt brunt igår..
Siden jeg blødde dro jeg og trente skikkelig hardt, masse situps, kodisjon, styrke og greier.. Tror dere det kan gjøre at man mister..?
Off nei dette ble en kjip dag, jeg som så for meg en gledelig nyhet i ettemiddag[:(][:(]

Krysser alt jeg har for deg altsaa.. Haaper virkelig det er en spire som klorer seg fast der

ORIGINAL: smurfen

Har ikke blødd noe mer idag, så nå er jeg spent assa[:)] Var jo så skuffa når jeg begynte å blø og var sikker på at det var mensen og at det ikke gikk denne gangen.. Men var bare brunt blod i 2 dager. Så nå har jeg håp igjen[:D] Kanskje dumt og håpe på noe som helst. Men det er jo umulig å ikke gjøre det...

Krysser fingrene for deg [:)] Får du svar allerede idag??
Jeg tok igår, og skal ta imorgen, men får ikke svar før på fredag...Laaaaang ventetid[:'(]

ORIGINAL: Littlå

Krysser fingrene for deg [:)] Får du svar allerede idag??
Jeg tok igår, og skal ta imorgen, men får ikke svar før på fredag...Laaaaang ventetid[:'(]

Ja for jeg kjørte opp til Riksen og tok den der[:)]

Off det må være helt forferdelig nervepirrende og vente i flere dager!
Men har du sluttet å blø?
Krysser fingre og tær for deg!![;)]

Men burde jeg ta blodprøve imorgen også tro, siden jeg har blødd? Regner med at det er for å se at hcg stiger..

Jeg blør litt enda ja, så har ikke så mye håp[:(] Men fikk jo en sterkere test igår... Så jeg prøver å ikke analysere for mye, og heller vente...
Jeg fikk beskjed fra Haugesund at jeg måtte ta 2. For de sjekker om den stiger eller synker.

Jeg blør litt enda ja, så har ikke så mye håp[:(] Men fikk jo en sterkere test igår... Så jeg prøver å ikke analysere for mye, og heller vente...
Jeg fikk beskjed fra Haugesund at jeg måtte ta 2. For de sjekker om den stiger eller synker.

Men er det masse friskt blod da?
Får høre med de når jeg ringer for svar ,om jeg burde ta en prøve til imorgen.. Vil jo gjerne være på den sikre siden. he he[:)]

Men er det masse friskt blod da?
Får høre med de når jeg ringer for svar ,om jeg burde ta en prøve til imorgen.. Vil jo gjerne være på den sikre siden. he he[:)]

Er ikke så masse, litt mindre enn med vanlig mens. Ved sist misslykka forrsøk, så kom det jo en foss ut[:'(] Så er vel derfor jeg enda har et ørlite håp, siden vi satte inn 2 egg..

Hør med dem når du ringer opp ja. Greit å være helt sikker. Men er overbevist om at det går bra med deg [:D][:D][:D]

Off, føler sjikkelig med deg altså!
Krysser fingrene for at blodprøvene viser positivt

..........................

I mitt hodet trodde jeg nesten jeg var gravid..
men nå kom mensen[:(][:(][:(]
Off nå ble jeg skikkelig lei meg.. Hadde jo sluttet å blø litt brunt igår..
Siden jeg blødde dro jeg og trente skikkelig hardt, masse situps, kodisjon, styrke og greier.. Tror dere det kan gjøre at man mister..?
Off nei dette ble en kjip dag, jeg som så for meg en gledelig nyhet i ettemiddag
[:(][:(]

Triste nyheter... Sender det en stor troesteklem . Ikke lett aa vite bestanding hva som skjer med kroppene vaare

Back
Topp