ja da blir det hull i dag da.. kanskje.. *oppdatert*

LaPez

Elsker forumet
Nå er timen bestilt og Alexandra skal ta hull i ørene på Nikita i dag kl elleve

Er veldig spent om hun ombestemer seg i stolen eller om det blir ett hull[:D]

Dette er helt opp til henne, og hun er innstilt på at det er veldig vondt, likevel vil hun ha.

Jeg er såå spent..

skrev oppdatering lengre ned[:D]

takk :)

skal gjøre det vet dere :) nei det var visst ikke så bra å skyte samtidig sa de, da det blir vondwere, høyere lyd, større sjokk, heller et hull og et annet litt senere synes jeg da[:D]

vi får se[:)]

forresten dere, må man ha respet for å få ut en liten sånn embla krem tube på apoteket??[:)]

hehe tror jeg tar på det selv om det ikke hjelper:p alt for at det skal gjøre mist mulig vondt, men er det ikke at det svir inni da, og ikke på utsiden?[8|]

Masse lykke til [:D]
Blir spennende og høre hvordan det går [:)]

ORIGINAL: LaPez

takk :)

skal gjøre det vet dere :) nei det var visst ikke så bra å skyte samtidig sa de, da det blir vondwere, høyere lyd, større sjokk, heller et hull og et annet litt senere synes jeg da[:D]

vi får se[:)]

Synes det var litt rart de sa det, er jo absolutt å anbefale å skyte begge samtidig!
Da er man ferdig med en gang.
Ellers risikerer man stort sett at det bare blir ett hull..
De gjorde det når vi tok på jenta vår og anbefaler det på barn!

Dette gikk jo kjempebra da!! Over all forventning!! Hun gråt ikke en gang!!!! men likevel fikk seg to fisker å røde steiner som belønning da:) synes hun var kjempeflink!! Kom inn der så veslevoksen, frisøren spurte, skal du ta hull i ørene du da?? å hun bare: " ja og det e veldig ont det, men så går det over tru æ npk " hahaha[:D] har prinetet det inn da sjø ;) hehehe:)[:D rett etterpå fikk hun en is, og sa selv " no e det ikke nå ont lenger nei"

]

[img][/img]

Vi kosa oss i dag:) tok hull i ørene, spiste is og kjøpte inn fisker :)

Så utrolig fin hun ble [:D]
Knallflink da, som ikke felte en tåre [:D]

Kan tenke meg at hun er bra stolt nå ja [:)]
Nydelige jenta

så herlig! [:D]

Herlig lita jåledokke [:D][:)]

takk:) hun var så stolt å flink

Så nydelig![:)][:)]
det er nok ikke så vondt som mange skal ha det til tror jeg, har aldri opplevd noen gråte
eller skrike når de får hull i ørene![8D] (jeg fikk når jeg var 2 mnd, så hukser det ikke)[:)]

så fin hun ble[:D] nå tror jeg at jeg jenten min må få til bursdagen sin (må bare overbevise pappa først)

kjempefin! får litt sånn vondt i meg når jeg ser røde øreflipper, men det er jo naturlig når man nettop har tatt[8D] fikk når jeg var 2år selv, var ikke no problem det [:D] hu blei kjempefin!

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Hun hadde vært like søt uten!! *bvsnerpetrut* [8D][8D][8D]

Grattis![:D] Stor dag for henne sikkert[:D]

selvfølgelig hadde hun det? [8|] har da aldri sagt noe annet..

Back
Topp