Ja da ble vi kjørt på bakfra da!!!!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Og kjerringen nekter å stå for skadene våre! Det er stor bulk inn i støt fangeren og ryggesenorene virker ikke! Når man kjører til noen hva med å være litt ydmyk? Dama var potte sur, stod å gapet å skrek til oss pga vi ville skrive enn skadamelding!!
Hva er det for noe???

ORIGINAL: Snartmammatil5

Om hun nekter, så anmeld[;)]

Gikk det bra med dere forresten??[:-]

Huff..Ikke kjekt. Fikk dere skrevet skademelding da? Hvis ikke så anmeld henne og ta kontakt med eget forsikringsselskap ang hvordan dere skal gjøre det.. Det er pr. definisjon denn som kjører i noen andre bakfra sin feil ALLTID og uansett grunn, så dere har alt på det tørre her uanset...

Har ringt if. De skulle ordne dette sa de. Nesten som reklamen[:D]
Har navn og telefon nummer. Så får håpe hun ikke kommer så langt med dette. Men fy søren jeg blir skikkelig forbanna[:@]

ORIGINAL: Qualitas

Gikk det bra med dere forresten??[:-]

Ja det gjorde det altså, men er så glad for at jeg plasserte lillemann hos mamma så lenge. Er så glad han ikke var i bilen.

Jeg ville ringt politiet. Da blir det registrert hos de, og hun må skrive skademelding[:)]

Ja vi nektet hun å dra før vi hadde skrevet den. Men hun har ikke krysset av noe[:-]
Han på if sa at vi skulle ta det helt med ro, for dette var jo åpenlyst hvem sin feil dette var!
Så det er jo deilig da, men er helt merkelig for på samme tiden i fjor ramlet det en stor isklump fra en laste bil ned på bilen. Så vi må slutte å kjøre bil vi i februar. Vi er jo så uheldig[X(]

Back
Topp