Ja, da ble jeg alenemor ><

alexalo

Flørter med forumet
Ja, da var det eventyret over. Samboeren forlater meg og vår 6 måneder lille datter.
Hans begrunnelse er at han ikke var klar for å slå seg til ro, og var ikke ferdig med å være singel. I tillegg så har han mistet (sex)lysten på meg. 
Veldig gøy og fin start på sommeren.

Ojj...vet ikke hva jeg skal si som ikke høres ut som en dårlig klisje. Men varme tanker og klemmer går din vei i kveld!!
Du sitter i hvertfall igjen med verdens største gave, et nydelig barn! Et barn som kommer til å ha det godt hos mammaen sin selv om pappaen tydligvis ikke har blitt voksen enda....

Neimenn, kjære vene! Det hørtes ikke noe særlig ut! En stor, varm og skikkelig "holde-rundt-klem". Han hørtes ikke ut til å være noe særlig moden når han kommer med slike kommentarer! Hvordan er det med deg da? Er du fortsatt glad i han? Eller er følelsene borte? Selv om han "ikke føler seg klar til å binde seg" så er han faktisk blitt pappa, og det er jo noe han ikke kan rømme i fra uansett. Håper du har noen du kan prate med, og at du og barnet får det bra . Klem :)

Ra2 skrev:
Neimenn, kjære vene! Det hørtes ikke noe særlig ut! En stor, varm og skikkelig "holde-rundt-klem". Han hørtes ikke ut til å være noe særlig moden når han kommer med slike kommentarer! Hvordan er det med deg da? Er du fortsatt glad i han? Eller er følelsene borte? Selv om han "ikke føler seg klar til å binde seg" så er han faktisk blitt pappa, og det er jo noe han ikke kan rømme i fra uansett. Håper du har noen du kan prate med, og at du og barnet får det bra . Klem :)

Kunne ikke ha sagt det bedre selv! Ta vel hånd om deg og lille babyen!

Dette her kom veldig brått på, som kanskje de fleste nybakte foreldre så var overgangen stor og det kanskje tærte på forholdet litt men trodde at våre problemer kunne løses, men istedenfor velger han å ta den feige veien ut. Han sier han kommer til å stille opp og hjelpe til, men jeg føler at han ikke er så veldig seriøs når han har bare lyst til å drikke, pule, spy og sloss.. 
Har fått enorm mye støtte fra familien og venner. Tilogmed venner som jeg ikke har pratet med på flere år, men som har vært i tilsvarende situasjon. Det har hjulpet mye. 
Det er bare trist for han var drømmemannen min, og jeg så for meg oss to for resten av livet..

Kanskje han ombestemmer seg når han bare får tenkt seg litt om. Det er en omveltnkng å få barn.

*klemmer* 

har ikke ord.. tenker på deg!

Har tenkt på deg masse siden du la ut den tråden. Må være tøft. Godt du har noen å prate med. Det hjelper nå litt på håper jeg. Nok en gang en stor klem til deg!!

Oppdatering: Vi er oppe hos svigerforeldrene mine (hans foreldre) for de er veldig bekymret over jenta våres og kan ikke fatte og begripe hva som har hendt. Samboeren/eksen har vist sider av anger, men sier at han bare må prøve ut å være alene for å være sikker på avgjørelsen sin før han evt. kommer tilbake til oss..
Jeg vet ikke hvor lenge det tar, denne fasen hans men jeg vet iallefall at jeg ikke kommer til å sitte og vente på han! 

Huff dette var ikke noe kjekt å høre...! Sender deg mange gode og varme klemmer i en vanskelig tid..!

Uff, så kjip situasjon :( Om han angrer og vil tilbake, så håper jeg du lar han jobbe litt for det iallefall ;) Lykke til! Dette går bra UANSETT! Gode tanker til deg :) 

Uff, høres ikke ut som noen god situasjon. Han høres veldig umoden ut som bare rømmer fra dere fordi han ikke var klar...

Håper du og babyen klarer dere fint og godt å høre at dere får god støtte fra familie og venner :)

Har tenkt så mye på deg!! Hvordan går det? 

Jo det går, det er vanskelig dette her. Vi bor fortsatt sammen til jeg finner meg et sted for meg og dattera mi men det er ikke lett. Det er ganske dyrt her i området og leieprisene har gått opp pga studentene som kommer til Oslo og skal ut på leiemarkedet. Er ikke så veldig kravstor, men ønsker å finne et sted i nærheten av der hvor vi bor nå så avstanden ikke blir for stor og at jeg slipper å miste nettverket jeg har nå (helsestasjon, BUP osv) 
Det er mye som må fikses på liten kort tid, og jeg blir rett og slett sliten av det.. og det hjelper heller ikke å da bo sammen med han, konstant bli påminnet om hva som har skjedd osv.. 

Back
Topp