Ja 41 uker da!

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Hadde ikke friskt i minne nei hvor tøft psykisk og fysisk det er å sitte å vente etter termin dato. Gikk 7 dager sist forbi termin og er kommet på dag 5 idag. Er så sliten av å konstant gå å tråkke med vondt bekken, halsbrann, falske rier som kommer å går. Nå er siste utvei å prøve å få tømt tarmen! Kjøpe noe heftige saker så jeg får kommet på do!
Syte syte og iTillegg vond hals. Brygger på noe drit nå tett opp mot fødsel og har hatt feber og vondt i hodet i natt.
Sliten mentalt av å være en dårlig mamma til 4 åringen min som for tiden er satt bort til bestemor da jeg ikke klarer og har overskudd til henne. Vanskelige følelser da det eneste jeg vil er å holde rundt henne og nyte dagene. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff :( :( synes virkelig synd på deg.... Håper det skjer noe snart!!!
Jeg spiste potetball og tok klyx kvelden før det startet her :) :)
Masse lykke til :)

Overtid er utrolig tungt for psyken! Jeg er livredd for at det skal skje noe med lille jenta mi disse dagene :( Klarer ikke tenke på så mye annet.

Jeg har hørt at de ikke anbefaler avføringsmiddel som forsøk på å få fødselen i gang, men de som anbefaler det har tydeligvis ikke gått på overtid selv ....

Lykke til, og god bedring! :)

Noen resultater etter forsøket med avføringsmiddelet? ;)
Her ender det i keisersnitt i dag, veldig skuffende å ikke få oppleve den følelsen av å føde sitt eget barn på naturlig vis. Men jeg får håpe at nr. 2 en gang i fremtiden legger seg riktig slik at jeg kanskje får oppleve det før jeg dør :)

Lykke til!!! :)

Noen resultater etter forsøket med avføringsmiddelet? ;)
Her ender det i keisersnitt i dag, veldig skuffende å ikke få oppleve den følelsen av å føde sitt eget barn på naturlig vis. Men jeg får håpe at nr. 2 en gang i fremtiden legger seg riktig slik at jeg kanskje får oppleve det før jeg dør :)
Håper du får oppleve det med neste baby :) Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til! Krysser fingrene at det skjer noe snart!

Back
Topp