j*vlig ukult å komme hjem..

Bebibooms

Gift med forumet
fra en suuuuperkoselig bergens weekend, med hakkebakkeskogen teater (absolutt å anbefale, marcus satt som eit lys) og akvariet og hotell,og god mat...avslapping.. deilig!!!

men å komme hjem til ein ødelagt hage... vi som hadde d sååå koselig... paviljongen var revet sund og kvekt og skubbet over ende, tørkestativet ødelagt, ruta på boden knust, de koselige kvite trekrukkene mine, m stauder oppi, hevet i veggen å krust, alt søpla vår strødd utover.... gjerdet knekt... såg ut som en slagmark.... LEI MEG!!! vi som hadde d såååå fint, var så stolt over tingene vi jobba i hele fjor med... ikke dekket forsikringen uteområdet heller... [&o]

så nå er d meldt til politi, og tingene kjørt til sim... så jeg maler.... stua... det er jo en opptur.. men jeg er skikkelig lei meg for hagen.... er jo bare ting, man alikevel.. [:o]

jaja... shit happens... de har tatt mange andre sine søppeldunker og blomster potter osv i nabo laget og... spent inn og ødelagt en nabo sin varmepumpe...

jeje...sånn går d når nabo gutten har alene hjemme fest og d kommer ubudne gjester....

*maler videre*

*klemmerpå*

Råttent gjort!!!![:@]

ORIGINAL: Buble

*klemmerpå*

Hvem f*** finner på sånt da??vet dere hvem som gjorde det??

Å fyyyy f***!!! Jeg hadde ikke bare blitt lei meg, hadde blir eitrende forbanna!!! Hvem i alle dager gjør noe sånt??!![:@]

*klemmerpå*

STEIKE!! Tror seriøst jeg hadde grått i dage rjeg altså [:o]

*klemmerpå*

*klemmerpå*

[:'(][&o]

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

fy flate så utrolig ukult, hadde blitt dritferb jeg....

[:@][:@][:@][&o]

noen gutter i 17-18 års alderen... har tatt hele strøket her... ser ut som krig...herregud...

Var du også i Bergen i helga? [:D][;)]

Så utrolig vondt å komme hjem til et ødelagt uteområde [:o] Sender deg en stooor trøsteklem
!

ORIGINAL: Tytti

Var du også i Bergen i helga? [:D][;)]

Så utrolig vondt å komme hjem til et ødelagt uteområde [:o] Sender deg en stooor trøsteklem
!

jah, jeg var... var du og?? [:D]

Herrejesus, jeg har rett og slett ikke ord Er det mulig???? Skjønner virkelig frustrasjonen din.. Hjelpes!

Back
Topp