J*vla påske...

RainbowDash

Endelig gravid
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hadde glemt helt av Norge og påske:banghead:
Før innsett må jeg ha ultralyd på cd 10, NØYAKTIG.
Tro meg, har sendt mail til klinikken for å dobbeltsjekke. Alt etter når mensen bestemmer seg for å komme selvfølgelig, ser det så langt ut til at CD 10 kommer tirsdag til torsdag i påska. Her er det en gynekolog på flere timers avstand og den har minst 3mnd ventetid, og iallefall ikke tilgjengelig i påska:facepalm:

Så da lurer jeg på om noen vet om en gynekolog som kan ta på seg 10min arbeid i påska uansett dag? Betaler gjerne nesten hva det måtte være. Skal ta en ringerunde til diverse klinikker også.

Noe jeg kan gjøre for å time mensen? Fremprovosere?:nailbiting:

Er raskt søk på volvat sier at de har timer i påsken. Men jeg vet ikke om du bor langt unna der.

Er raskt søk på volvat sier at de har timer i påsken. Men jeg vet ikke om du bor langt unna der.
Takk :Heartbigred
Volvat har kun time som jeg rekker om cd 10 kommer på mandag 11.
Har endel timers reise dit. Men hadde gjerne reist om jeg kunne rukket timen.
Kan ikke ta fri fra jobb, vi er allerede underbemannet.

Da håper jeg for deg at den kommer da ❤️ De hadde åpent i helligdagene også så jeg. I tilfelle du ikke jobber da.

Da håper jeg for deg at den kommer da ❤️ De hadde åpent i helligdagene også så jeg. I tilfelle du ikke jobber da.
Ja det er jo "bare" 5timers reise en vei, men verd det.
Tusen takk:love7

Last edited:
Det er mye som er verdt det i denne prosessen ❤️❤️

Det er mye som er verdt det i denne prosessen ❤️❤️
Ja:Heartred er så innmari lei av å utsette fordi "ting" kommer i veien:sick009
Nå tenker jeg vi har ventet i snart 6år, det er lenge nok:happy119

Åh, herregud, @RainbowDash ! Det er så typisk… Då eg var i ein liknande situasjon og min vanlege gyn hadde fri pga helligdag, fekk eg time på Oslo City Legesenter. Men dette var jo då altså i Oslo… For øvrig lurt å sjekka Volvat som er nevnt + Aleris. Håpar du finn ei løysing!!

Hvis du har sykehus i nærheten, så ring de! Godt mulig de gjør en scan. Særlig gyn avdelingene, og særlig de som gjør IVF allerede.

Back
Topp