J*vla barnas hus

Søtnos*

Glad i forumet
De har annonsert Hi- way på tilbud til 1999;. Men tror du de har fått det i butikken??? NEIDA. Visste ikke om de fikk det engang[8|] Det er butikken sin det[:'(]

Føkkings Barnas Hus[:@]

men er de ikke plikta til å skaffe deg det når det står i kundeavisa???[&:]

nå ligger problemet stort sett hos britax som ikke klarer å levere, men man får jo sete til tilbudspris da, er butikker som har inne, og de som ikke har inne tar imot forhåndsbetaling[:)]

ORIGINAL: Pontus

Trodde jeg også , eller tilby ett tilsvarende bra tilbud[8|]

sånn var det da jeg skulle ha multitech og.. gikk til konkurrenten og fikk det til samme lave pris...

Har opplevd det samme med Jysk. De annonserte med et "Hotspot"-produkt, men da vi kom i butikken så sa de at de ikke kom til å få det inn i det hele tatt.

ORIGINAL: Bare Kari

Har opplevd det samme med Jysk. De annonserte med et "Hotspot"-produkt, men da vi kom i butikken så sa de at de ikke kom til å få det inn i det hele tatt.

Eller  JUKS som gubben kaller butikken[8D]

ORIGINAL: rico

ORIGINAL: Pontus

I mange slike annonser så skriver med forbehold om feil i reklame, eller utsolgt vare. eller hvordan ordlyden låter.
Så dem kan redde seg på det.

ja de fleste har faktisk en slik policy uansett hvilken butikkjede det er snakk om!

Urf.. Håper de kan ordne det

ORIGINAL: AnaBanana

Urf.. Håper de kan ordne det

men det gjør de også, alle som betaler får stol så fort britax klarer å levere...

Ho skreiv meg opp på lappen de hadde. Men ho trodde ikke setene kom [:@] Jeg syns det er skikkelig dårlig.

Skulle kjøpe det i dag, men det va visst ikke noen inne.. [8|] Å ikke fikk dæm heller..

Overrasker meg ikke.

ORIGINAL: FrittFram

Fy faen, jeg sier det bare. Go create a Facebook-group.

Back
Topp