J.... Ubehagelig!!!!!!!!!

Latterfrosken

Forumet er livet
Har nå gått i siden onsdag uten følelse i to-tre av fingrene mine. Hva skjer med kroppen? Og når gir det seg? For jeg regner med at det er knøttet som ligger og klemmer på noen nerver der inne? Andre som har det sånn? Er liksom ikke like lett å skjære brød o.l når man ikke har noen følelse i hånda!!!

uffda jannicke, det hørtes fryktelig ubehagelig ut. Vet hvordan det er, for jeg har det sånn i armene innimellom - på grunn av noe forkalkninger eller noe i skuldrene.. om det kan være babyen som klemmer på nerver aner jeg ikke, men kanskje noen andre vet?

Ønsker deg "god bedring" i alle fall!

Jau,det veit helsesøstra di sikkert.Eg og ei som eg gjekk gravid med hadde det,akkurat som om handa sovner/visner vekk?

Ja det er omtrent som den sovner...lik følelse som når foten sovner nesten. Men der går det jo bort hvertfall. Takk for god bedring ønsker...[;)]

Syntes det hørtes rart ut, men vi er jo ikke akkurat små lenger, så om engelen din leker svingstang med ryggsøylen er vel alt muligt. Kan jo være stress relatert ? Ville ringt legevakten og hørt jeg.

å det heite noke spesielt..ho som eg gjgekk ilag med hadde det mye verre enn meg,kom vel mot slutten av sv.skapet..ho hovna ein del opp i henda og ho..det gjekk over med meg men huske ikkje heilt kor tid,men ho andre hadde det til ho fødde..høyr med helsesøstra di!! Eg sakl sjå om eg skreiv det i den boka vi fikk m jordmora!!
God betring!

ja det va noke sånt jordmora snakka om og....

Back
Topp