Escuro
Forumet er livet
JUBEL JUBEL HIPP HURRAAAAA!!!
Vi fikk leiligheten!!! :D Og så hadde vi egentlig avtalt overtagelse 29. juli, og håpte husverten var snill & grei og lot oss slippe med 1 mnd oppsigelse (står 2 mnd i kontrakten, men i fjor lagde jeg muntlig avtale med husverten om 1 mnd eller kortere, men han har alzheimer og dermed husk som en gullfisk. Tror kanskje gullfisk husker bedre, for de husker minst en uke... Men anyway:)
Naboene har nevnt at sønnen til husverten har tatt over leieforholdene pga tilstanden til faren, men jeg ante ikke navn eller nr til han. Så jeg ringte elektrikerfirmaet til husverten og fikk både navn og nr til sønnen, og det viste seg å være et solid sjakktrekk!!! :D
Husverten har vært ganske vanskelig å samarbeide med, nettopp pga dårlig husk. For halvannet år siden måtte vi holde tilbake 2 mnd husleie (noe jeg informerte husverten om at vi kom til å gjøre) for å få han til å komme og fikse en STOOOOR vannlekkasje på kjøkkenet (tok et halvår fra jeg sa fra første gang til det skjedde noe, så kjøkkenet har svarte flekker av inngrodd fukt i gulvbelegget. NIIICE...) Har vært mye lignende, men da jeg snakket med sønnen var alt plutselig toppers. Skjønner ikke at jeg ikke ringte før...
Anyway, vi kan flytte når som helst og betaler kun for den perioden vi bor her, og han er veldig innstilt på å pusse opp leiligheten og skulle ringe håndtverkere asap. Spurte meg om det var greit at de låste seg inn og fikk overblikk over hva som måtte gjøres.
Så nå har jeg det travelt med å pakke, for samboern har fikset overtagelse om en drøy uke (!!!) og vi flytter neste helg :D Så om 2 uker sitter jeg i en ny leilighet... Det er skikkelig uvirkelig! Jeg kommer nok ikke til å være kjempeaktiv de neste ukene, som dere sikkert skjønner. Ikke at jeg har vært så aktiv etter påske da de la om her inne, men... :P Lover å komme sterkere tilbake.
Jeg er iallfall KJEMPEFORNØYD akkurat nå! Selv om jeg har en j**** jobb foran meg med pakking...