J**** migrene :(

Snufla

Elsker forumet
Har vært så og si hodepinefri i flere uker, men nå er den hellsikkes migrenen tilbake.. Aaaargh :(

Måtte bare klage litt!!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Uff, ikke noe godt det der! Lov til å klage litt:) Er du plaget med det til vanlig også? Her føles det som jeg går rundt med lett hodepine hele tiden og det er så slitsomt! Ikke hatt det sånn de andre svangerskapene, men,men...

Uff, ikke noe godt det der! Lov til å klage litt:) Er du plaget med det til vanlig også? Her føles det som jeg går rundt med lett hodepine hele tiden og det er så slitsomt! Ikke hatt det sånn de andre svangerskapene, men,men...

Ikke sånn veldig, men har små migreneannfall som er stress og syklusavhengig. Har også så og si konstant mild hodepine, men får perioder med sterk hodepine som ofte går over i migrene. Hadde det litt sånn sist og, men er værre denne gang :(

Uff, jeg har hatt migrene 1 gang i mitt liv. (merklig nok). Men det er noe jeg aldri håper jeg opplever igjen..

Så jeg ønsker deg alt godt og at det går over <3

Uff, jeg har hatt migrene 1 gang i mitt liv. (merklig nok). Men det er noe jeg aldri håper jeg opplever igjen..

Så jeg ønsker deg alt godt og at det går over <3

Takk takk er over det værste nå så tilbake på jobb i morgen :) håper det blir lenge til neste gang..

Back
Topp